کد خبر: ۱۲۰۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۸
برای سومین بار؛

کواکبیان احمدی‌نژاد را دعوت به مناظره کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده سمنان و دبیر کل حزب مردمسالاری با اشاره به نامه محمود احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان، از دعوت وی به مناظره برای سومین بار خبر داد و گفت: باوجود اینکه دو دعوت قبلی برای مناظره بی‌پاسخ ماند، اما برای بار سوم رییس‌جمهور را به مناظره دعوت خواهم کرد تا اگر قبول کردند از دیدگاهی حقوقی و قانونی درخصوص این نامه بحث کنیم. 

"مصطفی کواکبیان" نماینده سمنان در گفت‌و‌گو با خانه ملت با اشاره به نامه احمدی‌نژاد خطاب به نمایندگان، گفت: پاسخ دادن به این نامه از لحاظ قانونی و حقوقی کار مشکلی نیست و به آسانی با رجوع به قانون اساسی می‌شود مفاد مطرح شده در این نامه را نقض کرد و خلاف واقع بودن آن‌ها را به اثبات رساند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص این نامه احمدی‌نژاد را به مناظره دعوت خواهد کرد، گفت: پیش از این دوبار در مواردی که رییس‌جمهور سخنانی از این دست مطرح کرده بود وی را به مناظره دعوت کردم که بی‌پاسخ ماند، اما برای بار سوم برای اینکه مشخص شود برداشت او از قانون اساسی نادرست است، دوباره وی را به مناظره دعوت خواهم کرد. 

وی افزود: دوباره رییس‌جمهور را به مناظره دعوت خواهم کرد تا مشخص شود مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون را رعایت نمی‌کنند یا رییس‌جمهور.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
0
0
نماینده محترم بزرگترهای تو در مناظره پیش رییس جمهور کم اوردند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین