کد خبر: ۱۲۰۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۸
با پایان جام ملت‌های آسیا و شروع لیگ برتر

بازگشت «نود» فردوسی‌پور به شبکه سه سیما

آقازمانی: برای جام ملت‌ها نیازی به برنامه 90 نبود!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه‌ی «نود» با پایان جام ملت‌های آسیا و شروع لیگ برتر از دوشنبه این هفته مجددا در کنداکتور شبکه سه سیما قرار گرفته است. 

برنامه «90» شامگاه 13 دی‌ماه بدون اعلام قبلی پخش نشد در حالی که عادل فردوسی‌پور در آخرین برنامه نود اعلام کرده بود در طول تعطیلات لیگ نیز پخش «نود» با تحلیل بازی‌های تیم‌ ملی در جام ملت‌های آسیا ادامه خواهد داشت، اما این برنامه با شروع جام ملت‌های آسیا به صورت ناگهانی از پخش خارج شد. 

علی اصغر پورمحمدی ـ مدیر شبکه سه سیما ـ ، در پاسخ به پرسشی درباره‌ی پخش نشدن برنامه «90»، به روی آنتن رفتن این برنامه را به برگزاری مسابقات لیگ فوتبال کشورمان منوط دانسته و گفته بود: برنامه «90» به دلیل تعطیلی لیگ پخش نشد و با آغاز لیگ فوتبال، «90» هم پخش می‌شود. 

«توقف بازی‌های لیگ فوتبال» در حالی علت تعطیلی برنامه «90» عنوان شده است که پیش از این هر زمان که قرار بود برنامه «90» با اجرا و تهیه‌ی عادل فردوسی‌پور با تغییراتی در زمان پخش مواجه شود، این مسأله از سوی عادل فردوسی‌پور و همچنین شبکه سه سیما اعلام می‌شد. 

حسین آقازمانی، مدیر گروه ورزش شبکه سه نیز علت توقف برنامه «نود» را «عدم نیاز به برنامه نود در طول جام ملت‌های آسیا» عنوان کرده و گفته بود: ما برای بازی‌های جام ملت‌ها ویژه برنامه فوتبال برتر را مخصوص این بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم که همان شب و بعد از بازی‌های تیم ملی، بازی‌ها را کارشناسی می‌کنند و دیگر نیازی به برنامه 90 نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین