کد خبر: ۱۲۰۳۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۷
نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی:

سؤال از احمدی‌نژاد در دستور کار قرار می‌گیرد

عقلانیت محور تصمیمات دولت نیست
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، با انتقاد از بی‌توجهی دولت به قانون، استیضاح وزیر راه و ترابری را نمادی از اعتراضات و انتقادات نمایندگان به دستگاه دولت توصیف کرد و گفت: مقصر اصلی در مشکلات کشور، دستگاه دولت است و یک وزیر به تنهایی، نمی تواند مقصر باشد از این رو برخی از نمایندگان پیگیری موضوع سوال از رئیس‌جمهور را در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار داده‌اند.

شکور اکبرنژاد در گفت‌وگو با خانه ملت، ضمن اشاره به تلفات گسترده سانحه هوایی ارومیه، بر لزوم ارتباط گسترده و نظام مند با سایر کشورهای جهان، تاکید کرد و گفت: کشور باید بتواند با رایزنی و تعامل سازنده با جهان، امکانات و تکنولوژی‌های نو و مدرن را جایگزین ساختارهای فرسوده بخش‌های مختلف از جمله ناوگان حمل و نقل هوایی کند و گرنه هرسال باید با آمارهای نگران کننده تلفات، بر اثر سوانح مختلف هوایی و جاده‌ای مواجه باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با انتقاد بی‌پشتوانه بودن مصوبه‌های استانی و اجرایی نشدن آن‌ها، افزود: عقلانیت، محور تصمیم‌های دولت نیست و به همین دلیل مدیریت کشور، در سال‌های اخیر، دچار بحران‌ها و مشکل‌های هزینه‌بری شده ست.

اکبرنژاد با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی تخلفات خود باشد، گفت: قرار نیست قوای کشور در برابر هم تفنگ به دست بگیرند، دولت وظیفه دارد تذکر و هشدارهای مجلس را پیرامون قانون‌مدار بودن بپذیرد و قوانین مصوب مجلس را اجرایی کند.

وی افزود: با گسترش دامنه اعتراض نمایندگان به دستگاه دولت در روزهای اخیر، احتمال واکنش مجلس به تخلفات دولت بیشترشده و برخی از نمایندگان پیگیری موضوع سوال از رئیس‌جمهور را در آینده نزدیک در دستور کار خود قرار داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین