کد خبر: ۱۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۲
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد:

امضای بیش از ۵۰ نماینده برای سوال از احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده شیراز از امضای بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس برای سوال از رئیس دولت خبر داد و گفت: تخلفات بی‌شمار دولت از قانون و پرداختن به حواشی مختلف، مدیریت کشور را به سمت روزهای بحرانی پیش می‌برد.

سیداحمدرضا دستغیب، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان این خبر، افزود: متاسفانه بی اعتنایی‌های مکرر دولت به اجرای قوانین مصوب و مصرح مجلس و نامه‌نگاری‌های ناموجه و بی‌دلیل رئیس جمهور، زمینه را برای بروز بحران‌های سیاسی و اجتماعی فراهم می‌کند.

به نوشته خانه ملت، دستغیب همچنین با اشاره به اینکه مجلس باید از حق قانونی خود برای سوال از احمدی نژاد استفاده کند، خاطرنشان کرد: امیدوارم قانون‌گرایی و لزوم توجه به رعایت بی‌کم و کاست قانون، فدای رابطه‌ها و برخی مصلحت اندیشی‌ها نشود و هیات رئیسه مجلس نیز با درایت، از رئیس جمهور درباره تخلفات متعدد قوه مجریه، توضیح بخواهد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت دهم با تعلل‌ها و تاخیرهای پی‌در‌پی در اجرای قوانین، از جمله تاخیر در ارائه برنامه پنجم توسعه و لایحه بودجه سال ۱۳۹۰، در مقام یک آسیب‌زننده به مدیریت کشور عمل کرده است، گفت: سکوت مجلس در قبال قانون‌گریزی‌های دولت، بیش از این جایز نیست و باید در شرایط حساس کنونی، آرامش و تدبیر را به مدیریت کشور بازگرداند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
0
0
مردم ارمش دارند احمدي نژاد حتما" ارامش شما را صلب كرده !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
0
0
مرد م آرامش دارند اما آرامش از روی ترس واجبار .وای به روزیکه مرد م آرامش خود را از دست بد هند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین