کد خبر: ۱۲۰۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۲

مصلحی خبرداد: نفوذ وزارت اطلاعات به سایت موساد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر اطلاعات اعلام كرد: توانسته‌ایم با نفوذ به پایگاه اینترنتی جذب جاسوس موساد، افراد فریب خورده آن را شناسایی و از برخی از آنان برای نفوذ در پایگاه‌های جاسوسی رژیم‌صهیونیستی استفاده كنیم. 

وزیر اطلاعات با اشاره به اشراف کامل بر حرکت‌های مختلف موساد در جمهوری اسلامی ایران، کشورهای اطراف و حتی کشورهای اسلامی افزود: صهیونیست‌ها با ظاهر فریبنده بشر دوستانه، یک ان جی او (مجموعه غیر دولتی) برای ادامه شیطنت‌های خود راه‌اندازی کردند، تا افرادی را به عنوان جاسوس به مجموعه خود ملحق کنند.

حیدر مصلحی درباره اقدام هدف اسرائیل از راه‌اندازی پایگاه اینترنتی به نام بنیاد رو اراد به زبان فارسی گفت: اینها از حدود 20 سال پیش یک سایت راه‌اندازی کرده‌اند و درپی این هستند که افرادی را به عنوان جاسوس از کشورهای مختلف شناسایی و به مجموعه خود دعوت کنند.

وی افزود: آنها با این اقدام در پی فعالیت‌های اطلاعاتی در کشورهای اسلامی هستند، اگر چه شعار آنان حمایت از اقدامات بشردوستانه است، اما غصب، قتل و غارت از اصول اولیه موساد و رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

وزیر اطلاعات افزود: ما توانسته‌ایم تقریبا همه افراد فریب خورده و اغفال شده از سوی این سایت را شناسایی کنیم و از برخی از آنان برای نفوذ در پایگاه‌های اطلاعاتی موساد استفاده كرده و توانستیم از انها بهره‌برداری‌های خیلی خوبی داشته باشیم.

مصلحی افزود: این سایت مبلغی را مطرح کرده است که در ازای اطلاعاتی که از افراد دریافت کند به آنها خواهد داد، در حالی که بعد از آنکه از افراد مختلف اطلاعات دریافت کرده‌اند، درخواست پول آنها را به تمسخر گرفته‌اند.

وی گفت: به جوانان و افرادی که تحت تاثیر القائات فریبکارانه این سایت قرار می‌گیرند، اعلام می‌کنم توجه داشته باشند که فریب نخورند.

مصلحی از افرادی که با این سایت اینترنتی مرتبط شده و اقداماتی انجام داده‌اند، خواست با تلفن شماره 113 وزارت اطلاعات تماس بگیرند و اطلاعات خود را بدهند.

وی افزود: در این صورت ما در خدمت این افراد هستیم و می‌توانیم آنها را راهنمایی کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: افراد مرتبط با این پایگاه اینترنتی که تاپیش از 22 بهمن خود را معرفی و با وزارت اطلاعات همراهی کنند، به طور قطع مشمول تخفیفات دستگاه قضایی خواهند شد.

وی افزود: در غیر این صورت این افراد مشمول مجازات‌هایی خواهند شد که برای جاسوسان وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین