کد خبر: ۱۲۰۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۲

سفر احمدی‌نژاد، متکی و قالیباف به قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده قم در مجلس شورای اسلامی از سفر قریب‌الوقوع محمود احمدی‌نژاد و هیأت دولت به استان قم خبر داد. 

حجت‌الاسلام علی بنایی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مطرح شدن زمزمه‌های سفر هیأت دولت و احمدی‌نژاد به استان قم بیان داشت: این سفر در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد و امیدواریم که این سفر دستاوردهای خوبی برای استان به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: هر زمان که پروژه آبرسانی به قم به مرحله بهره‌برداری برسد سفر سوم رئیس‌جمهور و هیأت دولت به قم انجام می‌شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: سفر رهبر انقلاب یک نقطه عطف در تاریخ قم به شمار می‌رود و در این سفر شاهد به تصویب رسیدن مصوبات بسیار خوبی در راستای عمران و آبادانی استان قم بودیم.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: همه مدیران استان باید تلاش جدی در زمینه اجرایی شدن و به نتیجه رسیدن این مصوبات داشته باشند و ما نیز در مرکز پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام بنایی یادآور شد: مصوبات سفر رهبری جایگاه خود را دارد و اعتبارات این مصوبات مشخص شده و نمی‌توان آن را در جای دیگری هزینه کرد.

وی اضافه کرد: در شهر قم زمینه بسیار زیادی برای فعالیت وجود دارد و هرچه‌قدر که تلاش و فعالیت داشته باشیم، باز هم زمینه برای توسعه و پیشرفت مهیا‌ست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته باید برای سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت نیز آمادگی‌های لازم وجود داشته باشد و امیدواریم که این سفر که با رویکرد فرهنگی دنبال می‌شود دستاوردهای بسیار خوبی برای استان قم به ارمغان بیاورد.

وی تصریح کرد: مطالبات و نیازهای شهر و استان قم بسیار زیاد است و این استان در بخش‌های مختلف نیازمند ایجاد زیرساخت‌های لازم است.

بنایی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مراسم‌ بزرگداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مراسم امسال نیز همانند سال گذشته در مسجد زین‌العابدین واقع در خیابان چهارمردان قم برگزار می‌شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم اضافه کرد: این مراسم از فردا شب آغاز می‌شود و طی سه شب اول حجت‌الاسلام میرشفیعی در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد.

وی گفت: در شب چهارم این مراسم حجت‌الاسلام سعیدی امام جمعه قم و در شب پنجم نیز منوچهر متکی سخنران این مراسم خواهد بود.

بنایی در ادامه آیت‌الله حسینی بوشهری، حجت‌الاسلام پور‌محمدی و محمدنبی حبیبی را از دیگر سخنرانان این مراسم در شب‌های ششم تا هشتم عنوان کرد و گفت: در شب نهم مراسم شاهد حضور قالیباف شهردار تهران هستیم و در شب آخر نیز لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم سخنرانی می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین