کد خبر: ۱۲۰۸۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸
جام حذفی اسپانیا؛

رئال مادرید و بارسلونا به دیدار نهایی صعود کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا با برتری مقابل حریفان خود به دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا صعود کردند. 

دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا موسوم به "کوپا دلری" چهارشنبه شب با برگزاری دو بازی پیگیری شد که طی آن تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و جواز صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها را بدست آوردند.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته تیم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف سویا رفت و در حالی که از حمایت بیش از 75 هزار تماشاگر بهره می برد، به برتری 2 برصفر دست یافت. برای رئال مادرید در این بازی خانگی مسعود اوزیل (82) و امانوئل آدبایور (90) گلزنی کردند. این نخستین گل آدبایور برای تیم رئال مادرید بود. او در نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال اروپا از تیم منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست.

رئال مادرید با توجه به پیروزی یک برصفر در بازی رفت در مجموع دو بازی رفت و برگشت با 3 گل از سد سویا گذشت و به دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا صعود کرد تا برای دستیابی به عنوان قهرمانی این مسابقات با بارسلونا روبه‌رو شود که در بازی شب گذشته با سه گل آلمریا را شکست داد.

برای بارسلونا در این بازی که در ورزشگاه "خوان رویاس" برگزار شد، آدریانو (34)، تیاگو آلکانتارا (55) و ابراهیم آفلای (65) گلزنی کردند. بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 8 بر صفر از سد آلمریا گذشت و فینالیست جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا شد.

دیدار نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا روز چهارشنبه 20 آوریل 2011 (31 فروردین 90) بین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه مستایا شهر والنسیا برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین