کد خبر: ۱۲۰۹۱۷
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۱

تظاهرات مردمی در اردن

حمایت از قیام ملت مصر
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مردم اردن بدون توجه به اقدامات شاه این کشور در برکناری “سمیر الرفاعی “نخست‌وزیر سابق، خواستار تغییرات بنیادی شدند.

به گزارش روزنامه القدس العربی، به گزارش منابع خبری هزار نفر امروز در امان در تظاهراتی که به درخواست جبهه عمل اسلامی شاخه اخوان‌المسلمین اردن صورت گرفته بود، شرکت کردند.

منابع خبری اعلام کردند که تظاهرات‌کنندگان قبل از اینکه به سوی سفارت مصر برای همبستگی با قیام مردم این کشور بروند در برابر ساختمان نخست‌وزیری این کشور تجمع کردند.

به گزارش منابع خبری شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار” اصلاح و تغییر خواست توده مردم است”، “قانون انتخابات باید مردم را راضی کند نه بخیت” (معروف البخیت نخست‌وزیر کنونی) و “مردم خواهان تغییرات هستند” سردادند.

منابع خبری افزودند: تظاهرکنندگان سپس به سوی سفارت مصر در امان حرکت کردند که شمار دیگری هم به آنها پیوستند. تظاهرات‌کنندگان در برابر سفارت شعارهایی با مضمون “جمال به پدرت بگو همه اعراب از تو بیزار هستند” و “زنده باد مردم مصر” سر دادند.

شایان ذکر است که این تظاهرات یک روز پس از دیدار ملک عبدالله دوم با رهبران گروه‌های اسلامی که وی آن را مثبت توصیف کرده بود صورت می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین