کد خبر: ۱۲۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۶

درگیری خواستگاران خونین شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی درگیری خواستگاران یک دختر نوجوان در ورامین، یکی از خواستگاران به قتل رسید و چندین تن نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند. 

سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران با اعلام این خبر گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع نزاع دسته جمعی در زیباشهر ورامین، ماموران کلانتری 16 جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد در یک نزاع خانوادگی و دسته جمعی به خاطر خواستگاری جوانی به نام «میثم» از دختری 17ساله، هشت نفر از بستگان نزدیک دو خانواده با چوب، قمه و لوله‌های آهنی به جان هم افتاده‌اند که در اثر این درگیری یک نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند. 

یارندی درباره علت وقوع این درگیری نیز اظهار داشت: فردی به نام «اصغر» پس از اطلاع از جریان خواستاری «میثم» از دختر عمویش، به وی اعتراض کرده و خواستار منصرف شدن وی از ازدواج با دختر عمویش شده است که با بالاگرفتن مشاجره لفظی آنان و حضور تعدادی از بستگان دو خانواده، درگیری دسته جمعی رخ داده و در جریان این نزاع «اصغر» که بر اثر برخورد ضربه سنگ به سرش دچار شکستگی جمجمه و خونریزی مغزی شده بود در دم جان خود را از دست داد. 

وی با بیان این‌که این درگیری تعدادی مجروح به جای گذشته است، افزود: این درگیری به نابینا شدن یک تن و قطع انگشت دست شخص دیگری انجامید. 

یارندی افزود: با حضور واحدهای انتظامی تعدادی از افراد شرکت کننده در این نزاع دستگیر و افرادی که به شدت مجروح شده بودند نیز به بیمارستان 15خرداد ورامین منتقل شدند. 

وی در خاتمه تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که دو نفر از عاملان اصلی این نزاع پس از حضور ماموران از صحنه درگیری متواری شده‌اند، در نتیجه خانواده این دو فرد احضار و در خصوص معرفی فرزندانشان به مراجع انتظامی، مشاوره‌های لازم به آنها ارائه شد که در نهایت دو متهم اصلی نزاع به همراه خانواده خود جهت پیگیری پرونده و رسیدگی قانونی به کلانتری محل خود مراجعه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین