کد خبر: ۱۲۰۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
شائبه دخالت دولت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران

موسسات تجاری دولت در انتخابات اتاق‌های بازرگانی نام‌نویسی کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عسگراولادی، عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: دولت به صورت مستقیم در انتخابات اتاق دخالت نداشته است تنها برخی از موسسات با سهام دولتی که به صورت تجاری اداره می‌شوند در این انتخابات شرکت کرده‌اند. 

اسدالله عسگر اولادی در رابطه با شائبه دخالت دولت در انتخابات اتاق بازرگانی ایران گفت: من تا به این لحظه خبر دخالت دولت در انتخابات اتاق‌هاي بازرگاني را نشنیده‌ام. برخی از موسسات دولتی که به صورت تجاری و غیر دولتی اداره می‌شوند در این انتخابات نام نویسی کرده‌اند. 

وی افزود: این موسسات گرچه سهامشان دولتی هستند اما به صورت غیردولتی اداره می‌شوند. این شرکت‌ها ثبت نام کرده‌اند و شاید بخواهند در انتخابت حضور پیدا کنند و من نیز اشکالی در آن نمی‌بینم. 

این عضو اتاق بازرگانی با بیان این مطلب که دولت به صورت مستقیم دخالتی در انتخابات نداشته است اظهار داشت:4 تا 5گروه فعال در انتخابات این دوره حضور دارند. حامیان صادرات، پیشگامات اقتصاد، مجمع فعالان اقتصادی، انجمن نوآفرینان و تحول خواهان گروهایی هستند که کاندیدای حضور در انتخابات شده‌اند. 

وی متذکر شد: تاکنون 128نفر نام نویسی کرده‌اند و از میان آنها 40 نفر در 4اسفند انتخاب خواهند شد. 

به گفته عسگراولادی در تهران نزدیک17هزار کارت ولید وجود دارد که اگر 20درصد آنها در انتخابات شرکت کنند 3500نفر را در بر می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین