کد خبر: ۱۲۱۰۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۱

عمره امسال به تاخیر افتاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس كمیته حج و عمره عربستان سعودی اعلام كرد: ورود نخستین گروه از عمره گزاران به عربستان سعودی به سبب تاخیر وزارت حج این كشور در تمدید مجوز فعالیت شركت‌های فعال در زمینه عمره تا اوایل ماه ربیع‌الثانی به تاخیر افتاد. 

سعد القرشی پیش‌بینی كرد ورود نخستین گروه از عمره‌گزاران به عربستان تا اوایل ماه ربیع‌الثانی ( یک ماه دیگر) به دلیل تاخیر وزارت حج در تمدید مجوزهای شركت‌ها و نهادهای فعال در خدمت به عمره‌گزاران و زائران حرم نبوی شریف به تاخیر افتد.

وی از احتمال تاثیرپذیری موسم عمره از تظاهرات مردم مصر علیه رژیم حسنی مبارک خبر داد.

به گفته القرشی وزارت حج عربستان از روز پنجشنبه 29 صفر ( درعربستان 30 صفر) كار تمدید مجوز فعالیت 51 شركت

عمره را برای پنج سال آینده بر اساس مقررات و ضوابط شامل توانایی مالی و شایستگی مدیریتی و تجربه كاری كه منجر به بهبود خدمات به عمره‌گزاران و جلوگیری از پدیده‌های منفی و تخلفاتی شود آغاز كرده است.

همچنین روزنامه الوطن در این باره نوشت: وزارت حج عربستان تلاش می‌كند تا اقدامات مربوط به تمدید مجوزهای شركت‌های فعال در زمینه عمره را تا دو هفته دیگر به پایان رساند تا شركت‌ها درخواست‌های صدور روادید برای ورود عمره‌گزاران را آغاز كنند به ویژه اینكه بسیاری از این شركت‌ها كارهای مربوط به عقد قرارداد با شركت‌های گردشگری خارجی(نمایندگان خارجی) را از مدتها پیش به پایان رسانده‌اند و كار تبیلغ برنامه‌های عمره و زیارت را در برخی از كشورهای عربی و اسلامی آغاز كرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین