کد خبر: ۱۲۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۱۳

پردرآمدترین چهره‌های هالیوود چه کسانی هستند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارگردان فیلم «آواتار» با حدود 257 میلیون دلار پردرآمدترین چهره هالیوود در سال 2010 شناخته شد. 

نشریه آمریکایی ونیتی فیر فهرست سالانه 40 نفر از پردرآمدترین چهره‌های هالیوود در سال گذشته میلادی را منتشر کرد که در این فهرست جیمز کامرون، جانی دپ، استیون اسپیلبرگ، کریستوفر نولان و لئوناردو دی‌کاپریو به ترتیب در صدر قرار دارند.

پس از کامرون، جانی دپ با حدود 100 میلیون دلار درآمد از دو فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» و «گردشگر» در رده دوم قرار گرفته است.

استیون اسپیلبرگ که پارسال رده دوم فهرست ونیتی فیر را داشت، امسال با 80 میلیون دلار به رده سوم رفته که از این میزان 50 میلیون دلار بخاطر درآمد او از پارک موضوعی استودیو یونیورسال است.

کریستوفر نولان فیلمساز بریتانیایی با حدود 5 / 71 در رده چهارم قرار گرفته است. ونیتی فیر تخمین زده او 69 میلیون دلار از فیلم «آغاز» و 5 / 2  میلیون دلار از فیلم‌های قبلی‌اش درآمد داشته است.

لئوناردو دی‌کاپریو که سال 2010 دو فیلم «شاتر آیلند» و «آغاز» را روی پرده سینماها داشت، با 62 میلیون دلار درآمد نفر پنجم است و رابرت داونی جونیر هم به فهرست 10 نفر اول راه پیدا کرده است.

رابرت پاتینسن بازیگر بریتانیایی سری فیلم‌های «گرگ و میش» با حدود 5 / 27  میلیون دلار نفر پانزدهم است. درآمد او از همبازی‌هایش کریستن استیوارت و تیلور لوتنر کمتر، اما از آنجلینا جولی و جنیفر آنیستن بیشتر است.

استیوارت پردرآمدترین بازیگر زن فهرست است. او با 5 / 28 میلیون دلار در رده سیزدهم قرار دارد. ونیتی فیر فهرست خود را بر مبنای چهره‌هایی که مستقیم در ساخت فیلم نقش داشته‌اند تنظیم کرده و درآمدهای غیرمرتبط به پروژه‌های سینمایی را منظور نکرده است.

پارسال مایکل بی کارگردان مجموعه فیلم‌های «ترانسفرمرها»‌با 125 میلیون دلار در صدر فهرست ونیتی فیر قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین