کد خبر: ۱۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۱

نامه کارگردان زن به رسانه‌ها از درد "اتحادیه 2"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرشته طائرپور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آیینه‌های روبرو» در نشست مطبوعاتی فیلم‌اش حاضر نشد و نامه‌ای خطاب به اهالی رسانه نوشت. 

در ابتدای نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «آیینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی که هم‌اکنون در برج میلاد در حال برگزاری است، نامه‌ی فرشته طائرپور خطاب به اهالی رسانه‌ها خوانده شد.

در این نامه آمده است: «با سلام و احترام به اصحاب آزاده رسانه‌ها،

جشنواره فیلم فجر، این تابناک‌ترین بخش بزرگداشت دهه فجر، بر شما مبارک باد.

متاسفم که علیرغم همه علاقه‌ای که به تبادل نظر با شما در مورد فیلم "آینه‌های روبرو" داشته و دارم، در جمع امروزتان حاضر نیستم.

غیبت من ، کمترین اعتراض به توهینی است که نسبت به جمع بزرگی از تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران صورت گرفته است... تهیه‌کنندگانی که به دلیل عدم عضویت در" اتحادیه2 "، امسال از میزبانی میهمانان خود با فیلم‌هایشان محروم ماندند و اجازه نیافتند که برخلاف سنت چندین ساله، سینمای ویژه خود را داشته باشند.

اگرچه فارغ از مدیریت‌ها و داوری‌های هر دوره از جشنواره، این موجودیت سینمای ملی ایران و هویت سینماگران ایرانی است که اهمیت و اولویت نخست را دارد...و اگرچه اصولا با تحریم هر رسانه‌ای مخالف بوده و از حضور در هر جلسه پرسش و پاسخی پرهیز ندارم، اما اجازه دهید در کنار سایر همکاران خود در "شورایعالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران"،عضوی از اعضای "خانه سینما"، بیرون بایستم ... و برای همگی‌تان آرزوی توفیق در معرفی و نقد تولیدات این دوره از جشنواره فیلم فجر و لذت از تماشای فیلم «آینه‌های روبرو» را داشته باشم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین