کد خبر: ۱۲۱۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۹
مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی:

بهبهانی مثل کردان قربانی تصمیمات احمدی‌نژاد شد

سرپرستی بهبهانی، دهن‌کجی به مجلس است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی مطهری اگرچه منعی برای سرپرستی بهبهانی بر وزارت راه نمی‌دید اما آن را یک نوع دهن‌کجی به مجلس و نمایندگان ملت خواند. 

این نماینده تهران، در پاسخ به سوالی که به سخنان روز گذشته احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه «مجلس روز اول دهه فجر هدیه‌ای داد و یکی از بهترین وزرای دولت را گرفت» اشاره داشت، گفت: این هدیه را خود آقای احمدی‌نژاد به ملت دادند، چون اگر آقای بهبهانی را از آمدن به مجلس و پاسخ به انتقادات منع نمی‌کردند استیضاح رای نمی‌آورد و آقای بهبهانی همچنان وزیر بود. به نظر من آقای بهبهانی مانند مرحوم کردان قربانی تصمیمات آقای احمدی‌نژاد شد.

وی همچنین در واکنش به اینکه احمدی‌نژاد، استیضاح وزیر راه در مجلس را غیرقانونی خوانده بود، افزود: حتی اگر ایشان برداشت هیأت رئیسه مجلس از آئین‌نامه داخلی را قبول نداشته باشند، تعداد امضاها هیچ‌گاه کمتر از 10 تا نشد و توضیح آقای حسینی صدر نماینده خوی نیز هرگونه تردیدی را برطرف کرد. بنابراین استیضاح قانونی بوده است.

از آنجا که شنیده شده احمدی‌نژاد قصد دارند بهبهانی را به عنوان سرپرست وزارت راه معرفی کنند، نظر مطهری در این خصوص نیز پرسیده شد که در پاسخ به آن گفت: فکر نمی‌کنم اینکار منع قانونی داشته باشد. ولی یک نوع دهن‌کجی به مجلس و نمایندگان ملت است.

مطهری در خصوص تصمیم احمدی‌نژاد به ادغام وزارت راه در وزراتخانه‌های زیربنایی نیز گفت: این کار اگر بر اساس کار کارشناسی باشد خوب است اما اگر واکنشی در مقابل عمل مجلس باشد طبعا بر خلاف مصالح مردم است و پسندیده نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین