کد خبر: ۱۲۱۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۸
سردرگمی کاربران اینترنت پرسرعت شرکت آسیاتک

آیا این درست است که با اعصاب مردم اینگونه بازی شود؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از کاربران سرویس اینترنت آسیاتک متن زیر را برای آفتاب ارسال کرده است: سرویس اینترنت پرسرعت آسیاتک روز گذشته دچار مشکل گردید. اینجانب به هیچ عنوان نمی‌توانستم به اینترنت وصل شوم با با پیغام 691 روبه‌رو می‌شدم. سرویس تمدید این شرکت نیز ظاهرا دچار مشکل شده است. این اطلاعیه در سایت رسمی آسیاتک درج شده است:

"به اطلاع کلیه مشترکین می‌رساند به دلیل تغییر نرم افزار امور مشترکین آسیاتک خواهشمند است جهت دریافت شماره مشتری و رمز عبور خود با بخش فروش تماس حاصل فرمایید."

همین الان گوشی را بردارید و با تلفن این شرکت (1844) تماس بگرید. یا پاسخ‌گو نیستند، یا بوق اشغال می‌زند، یا در ساعت 12 سیستم کال‌سنتر آن‌ها می‌گوید ساعت کاری تمام شده است! و... .

جالب اینجاست که با این همه مشکل در برقراری تماس با واحد پشتیبانی و همچنین عدم فعال شدن سیستم تمدید مشترکین، چنین ایمیلی هم برای کاربران ارسال می‌کنند:

"مشترک گرامی با سلام،

به استحضار ميرساند اشتراک ADSL شما با سرويس 4ZB0110 در تاريخ 1389/11/12 به پايان رسيده است. خواهشمند است به منظور پيش گيری از جمع‌آوری ارتباط در اسرع وقت نسبت به تمديد سرويس اقدام نماييد. 

در ضمن شما می‌توانيد در صورت عدم نياز برای يک دوره كوتاه مدت (نهايتا سه ماهه) نسبت به رزرو سرويس با پرداخت آبونمان مخابرات اقدام نماييد. 

همچنين در صورت انصراف از سرويس قبلي خود نسبت به ثبت جمع آوري سرويس در اسرع وقت اقدام نماييد تا مشمول هزينه‌های جاری آبونمان و نگه‌داری پورت نشويد. 

در صورت نياز به هرگونه راهنمايی با كارشناسان اين شركت از طريق شماره 1844 تماس حاصل فرماييد."

خواهشی که دارم این است که لطفاً این موضوع را پیگیری کنید. آیا این درست است که با اعصاب مردم اینگونه بازی شود؟ آیا این رسم مشتری‌مداری است؟ چه شخصی در برابر تصمیم‌گیری غلط مدیران این شرکت پاسخ‌گو است؟

با تشکر و سپاس.

یکی از کاربران سرویس اینترنت آسیاتک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین