کد خبر: ۱۲۱۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۶

رئیس دفتر تبلیغات حوزه مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حجت الاسلام احمد واعظی، از چهره‌های نواندیش و برجسته پژوهشی حوزه به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشخص شده است و بزودی حکم وی از سوی مقام معظم رهبری صادر می‌شود.

حجت الاسلام احمد واعظی در این خصوص و همچنین زمان مراسم معارفه خود به عنوان رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به خبرگزاری رسا، گفته است: هنوز تاریخ مراسم تودیع و معارفه مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه موضوع انتصابم به عنوان رییس جدید دفتر تبلیغات اسلامی مشخص شده است، گفت: هر چند این کار انجام شده، اما هنوز حکمی صادر نشده است.

حجت الاسلام واعظی از رفع موانع برای تصدی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: بنده چون در قوه قضائیه مشغول بودم، باید آیت‌الله آملی لاریجانی این موضوع را می‌پذیرفتند که این کار انجام شده و ایشان هم این مسأله را پذیرفته‌اند.

وی درباره برنامه‌های خود در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز گفت: هر زمان که حکم زده شد راجع به برنامه‌ها نیز صحبت خواهم کرد و برنامه‌های خود را ارائه می‌دهم.

گفتنی است، حجت الاسلام احمد واعظی عضو هیأت امناء دفتر تبلیغات اسلامی است و ریاست دانشگاه باقرالعلوم و تدریس در حوزه علمیه قم و دانشگاه‌های کشور نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.
 
وی در حال حاظر معاون پژوهشی قوه قضائیه را بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین