کد خبر: ۱۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۰

فيلم جديد تهمينه ميلانی سينماهای جشنواره را به لرزه در آورد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: فيلم يكی از ما دو نفر آخرين ساخته تهمينه ميلانی از روز گذشته نمايش‌های خود را در جشنواره فيلم فجر آغاز كرد كه با استقبال گسترده مردم مواجه شد.

به گزارش پارس توريسم ،اين ساخته ميلانی در يكی از نمايش‌های خود در سينما اريكه ايرانيان با تشويق‌های گسترده تماشاگران مواجه شد.

فیلم داستان دو آرشيتكت را روايت می‌كند كه از دو دنيای متفاوت می‌آيند و به لحاظ فكری و جهان‌بينی با هم متفاوت هستند. 

بازيگران اصلی اين فيلم عبارتند از: بهرام رادان، السا فيروز آذر، آناهیتا نعمتی، همايون ارشادی، فتانه ملک‌محمدی، پیام صالحی، سمانه پاکدل و دانیال عبادی.
کارگردان: تهمینه میلانی
تهیه کننده: محمد نیک‌بین
مديرفيلمبرداری: عليرضا زرين‌دست
صدابردار: اسحاق خانزادی
صداگذار: حسين ابوالصدق
مدير توليد: محمدصادق آذين

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
در واکنش به اظهارات تهمينه ميلاني: کاروانسراي تاريخي خانات 30 مالک دارد
خبرگزاري آريا- اردهالي يکي از 30 مالک کاروانسراي خانات اظهارات اخير تهمينه ميلاني کارگردان فيلم سينمايي "پرنسيب" در خصوص اينکه اين کاروانسرا متعلق به يک شخص نيست،واکنش نشان داد و همه اين گفته ها را کذب محض خواند.
تهمينه ميلاني که چندي پيش ساخت "پرنسيب" جديدترين اثر سينمايي خود را به پايان رساند به علت متفاوت بودن سوژه اين اثر که مربوط به هنر معماري مي شد در اين راه از لوکيشن هاي متفاوتي استفاده کرد از جمله؛کاروانسراي خانات واقع در خيابان مولوي.
اما در پي برخي از اظهارات تهمينه ميلاني در گفتگوهاي مختلفي که در رابطه با دوازدهمين اثر سينمايي خود انجام داده، در خصوص لوکيشن کاروانسراي خانات اين گونه مي گويد؛"يکي از لوکيشن‌هاي اصلي فيلم کاروانسراي خانات واقع در خيابان مولوي است که توسط مالک شخصي آن در اختيار پرو‍ژه «پرنسيب» قرار گرفته و مي‌توان از اين لوکيشن به عنوان يکي از جذابيت‌هاي بصري فيلم ياد کرد. نکته قابل توجه درباره اين کاروانسرا بازسازي آن توسط يک شخص و با سرمايه شخصي است."
اردهالي يکي از مالکين کاروانسراي تاريخي خانات، نسبت به اظهارات اخير تهمينه ميلاني در رابطه با فيلم پرنسيب واکنش نشان داد و اظهارات ايشان را در رابطه با مالکيت اين بناي تاريخي کذب محض توصيف کرد و در گفتگويي با خبرنگار آريا ضمن توضيحاتي افزود:کاروانسراي تاريخي خانات قريب به 30 نفر مالک دارد که با صرف هزينه هنگفت با تلاش و پيگيري بي وقفه، کار مرمت آنرا طي مدت 6 سال به اتمام رسانده اند.
وي در پايان افزود: قرار شده تهيه کننده اين پروژه اقداماتي را در رابطه با موارد فوق و حل وفصل آن ها صورت دهد.
لازم به توضيح است که اخيراً تهمينه ميلاني بخشي از جديدترين فيلم خود را تحت عنوان "پرنسيب" در اين کاروانسرا به انجام رسانده و مشکلات فوق الذکر در متن فيلمنامه اين کارگردان نيز به چشم مي خورد.
گفتني است، "پرنسيب" اثري است در ستايش اخلاق و اتحاد ملي که داستان دو مهندس آرشيتکت جوان را روايت مي کند که همديگر را دوست دارند اما نوع نگرششان به زندگي کاملاً با هم متفاوت است.بهرام رادان، السا فيروز آذر، دانيال عبادي، آنا نعمتي، همايون ارشادي، پيام صالحي،سارا خوئيني ها،بيتا بادران بازيگراني هستند که در اين کار به نويسندگي و کارگرداني تهمينه ميلاني به ايفاي نقش مي پردازند.
خاطرنشان مي شود،تهيه کننده و طراح صحنه و لباس: محمدرضا نيک بين،مديرفيلمبرداري:عليرضا زرين دست،صدابردار: اسحاق خانزادي، طراح چهره پردازي: جلال الدين معيريان، گروه کارگرداني:سيامک خواجه وند، سيدعلي سجادي،سارا خوييني‌ها، فتانه ملک محمدي، امين ايماني، کامبيز تفضلي، سعيد کرمي.
کد خبر: 20100613143926814
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین