کد خبر: ۱۲۱۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۹

شکایت برانکو ایوانکوویچ از فوتبال ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فدراسیون فوتبال کشورمان تا 16 اسفندماه فرصت دارد به تعهدات مالی خود نسبت به برانکو ایوانکوویچ عمل کند در غیر اینصورت جریمه‌ای تازه برای فدراسیون تعیین خواهد شد. 

در شرایطی که دغدغه اصلی مسئولان فدراسیون فوتبال در این روزها انتخاب سرمربی برای تیم‌های بزرگسالان و امید کشورمان است، کمتر کسی از مدیران فدراسیون به پرونده حقوقی شکایت برانکو ایوانکوویچ از فوتبال ایران توجه دارد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران تا تاریخ 7 مارس 2011 (16 اسفندماه 1389) فرصت دارد به تعهدات مالی خود نسبت به برانکو ایوانکوویچ که رقمی بیش از 500 هزار دلار است عمل کند، در غیراین‌صورت کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال جرایمی تازه برای فدراسیون ایران در نظر خواهد گرفت.

این مربی کروات که تیم ملی کشورمان را به مسابقات جام جهانی 2006 رساند و با این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های 2004 آسیا عنوان سوم را کسب کرد، چندی پیش برای دریافت مطالبات خود از فدراسیون فوتبال ایران که بخش عمده‌ای از آن پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی آلمان است، به فیفا شکایت کرد. در صورتیکه فدراسیون فوتبال نتواند این بدهی را پرداخت کند، فوتبال ایران دوباره تعلیق خواهد شد.

پس از رسیدگی به این پروند در دادگاه عالی داوری ورزش "CAS" فیفا تا 16 اسفندماه به فدراسیون فوتبال ایران فرصت داده است، خواسته های مالی برانکو ایوانکوویچ را جلب کرده و یا رضایت این مربی کروات را بدست آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین