کد خبر: ۱۲۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۸

کفاشیان: کارلوس کروش وارد تهران شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارلوس کروش، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی 2010، برای مذاکره با مدیران فدراسیون فوتبال ایران، وارد تهران شد. 

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به ایلنا گفت: «ما از قبل مذاکراتی با آقای کروش انجام داده بودیم اما قرار شد این مذاکرات در تهران نهایی شود.» 

به گفته کفاشیان، در نشستی که صبح سه‌شنبه بین کروش و مدیران فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، دو طرف علاوه بر مسائل مالی بر سر مدت قرارداد هم مذاکره می‌کنند. 

فدراسیون فوتبال ایران مایل است ادامه قراداد سرمربی تیم ملی پس از سال 2013 را به موفقیت در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 منوط کند، با این حال گفته می‌شود کروش اصرار دارد در هر صورت قرادادش تا پایان جام جهانی معتبر باشد. 

کروش پرتغالی، علاوه بر سرمربیگری تیم ملی کشورش، سابقه هدایت تیم‌های ملی امارات و رئال مادرید را هم در کارنامه دارد. او همچنین سال‌ها کمک اول الکس فرگوسن در منچستریونایتد بوده است. 

تیم ملی فوتبال ایران، پس از حذف در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، که کمتر از دو هفته پیش در قطر به پایان رسید، به همکاری‌اش با افشین قطبی خاتمه داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین