کد خبر: ۱۲۱۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۴

علی پروین: حاج احمد آقا دیدار با امام را فراهم کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروین گفت: «به خاطر علاقه‌ای که به امام داشتم، سعی کردم جلوی صف باشم که با توجه به احترامی که به ما می‌گذاشتند، این اتفاق افتاد.» 

علی پروین در آستانه سی‌ و سومین سالگرد انقلاب اسلامی، از خاطرات دیدارش با امام خمینی (ره) صحبت کرد.

او گفت: «پس از اینکه از سوی کاظم رحیمی، یکی از زحمتکشان و فوتبالیست‌های پرسپولیسی سابق و از بچه‌های خوب و باصفای آن دوره اعلام شد که قرار است با توجه به رایزنی‌هایی که با حاج احمد شده به دیدار امام خمینی (ره)‌ برویم، باور کنید چند روزی در پوست خود نمی‌گنجیدیم. هر روز از خودمان سؤال می‌کردیم که کی این قرار عملی می‌شود. با لطف خدا فراهم شد تا به دیدار امام خمینی (ره) برویم. روز خاطره‌انگیز برای من و بازیکنان شاهین و استقلال بود. حدود 100 نفر بودیم که به دیدار امام رفتیم. به خاطر علاقه‌ای که به ایشان داشتم، سعی کردم بیشتر جلوی صف باشم که با توجه به احترامی که به ما می‌گذاشتند، این اتفاق افتاد.»

پروین ادامه داد: «بالاخره با ذوق فراوان به دیدار امام خمینی (ره) رفتیم. ایشان حدود یک ساعت حرف‌های بسیار شیرینی را برای ما زدند. آن جمله معروف که «من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم» را هم فرمودند. همین مورد باعث شد شوق بسیاری را در دل خود داشته باشیم و همه زیر لب با یکدیگر صحبت کنیم. حال و هوای عجیبی در دیدار با امام داشتیم. باور کنید هیچ درخواستی از ایشان نداشتیم. فقط به حرف‌های شیرین امام خمینی(ره) گوش دادیم. این اتفاق یکی از شیرین‌ترین خاطرات زندگی من است که هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم. امام در آن دیدار نشان دادند به ورزش علاقه زیادی دارند و در حرف‌های شیرینشان مشخص بود ورزشکاران باید کاری کنند که جوانان بیشتر به ورزش رو بیاورند.»

سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در پایان گفت: «در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، باز هم یاد و خاطره امام را گرامی‌ می‌داریم. این را می‌گویم که دیدار با ایشان در آن روز تاریخی در کنار بچه‌هایی که با عشق و دل برای کشورشان فوتبال بازی می‌کردند، بسیار لذت‌بخش بود؛ البته اینقدر این دیدار زود تمام شد که متوجه نشدیم زمان چطور گذشت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین