کد خبر: ۱۲۱۲۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۳

كروش: دوست دارم به فوتبال ايران كمک كنم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: کارلوس کروش اعلام کرد که بعد از تماشای بازی ایران-روسیه،تصمیم خود را برای قبول یا رد سرمربیگری تیم ملی ایران می‌گیرد.

این مربی پرتغالی بعد از بازدید از امکانات این کمپ و تماشای تمرین تیم امید ایران، روبروی خبرنگاران قرار گرفت و در مدت کوتاهی به سوالات آنها پاسخ داد.

کروش به خبرنگاران گفت: "من در طول 31 سال مربیگری، تا به حال ایران نیامده بودم. حالا هم از فدراسیون فوتبال ایران که من را دعوت کرد، تشکر می‌کنم. این برایم افتخار است که به یک کشور باستانی مثل ایران آمده‌ام. من نیامده‌ام که فقط کوه‌های پر از برف را ببینم. آمده‌ام که درباره شرایط فوتبال و کار در ایران صحبت کنم. ایران یک کشور فوتبالی است و معلوم است که فوتبال برای مردمش مهم است."

کروش در مورد شرایط فوتبال ایران گفت: "مهمترین چیز در فوتبال تعصب و علاقه مردم است که اینجا وجود دارد. اگر این را داشته باشیم به نتیجه می‌رسیم. شما بازیکن خوب هم دارید که چه بهتر. سومین نکته هم این است که شما انگیزه دارید که نتیجه بگیرید. این سه تا اگر جمع شوند، باعث نتیجه‌گیری می‌شود. من آمده‌ام که برای سال‌های‌ آینده ایران صحبت کنم و این خیلی مهم است. البته برای این که قرار است تصمیم مهمی بگیریم باید با چشم باز عمل کنیم. باید ببینیم که انگیزه فدراسیون فوتبال و انتظار آن از سرمربی تیم ملی چه چیزی است. همه جای دنیا همین طوری است و فدراسیون فوتبال حرکت خوبی را برای سال‌های آینده انجام می‌دهد."

این مربی پرتغالی در ادامه گفت: "تازه اول مذاکرات هستیم و فعلا باید بگویم از چیزهایی که در ایران دیده‌ام، خوشم آمده است. اما هنوز مذاکرات‌مان ادامه دارد. چه قرارداد ببنیدیم و چه نبندیم، هر کمکی که از دست بیاید، برای فدراسیون فوتبال می‌کنم. ما در جام‌جهانی 2006 رقیب بودیم. اما مهترین چیز این است که بتوانیم پلی بسازیم که بتوانیم با هم کار کنیم. من برای کشور ایران آرزوی موفقیت می‌کنم. من همیشه با فوتبال کار کرده‌ام. خودم و پدرم در فوتبال بوده‌ایم. امیدوارم که بتوانم با فوتبال زندگی کنم. باز هم می‌گویم که از فوتبال ایران خوشم آمده و آن را دوست دارم. من بازی ایران و روسیه را می‌بینم و بعد تصمیم نهای‌ام را می‌گیرم."

او در پاسخ به خبرنگاری که پرسید چه انگیزه‌ای برای حضور در ایران دارد و آیا این انگیزه مالی است؟ گفت: «من دنبال کار نیستم و از آن دسته مربیانی هستم که به پول مربیگری احتیاجی ندارم. بعد از 31 سال کار در تیم‌هایی مثل رئال مادرید، منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال، دنبال یک پروژه هستم و دوست دارم به فوتبال شما کمک کنم تا به نتیجه خوبی برسیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین