کد خبر: ۱۲۱۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰

طنز: چرا مدیران ارشاد برای كیمیایی كف زدند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شهرام شكیبا در خبر نوشت: امروز اصلاً دل و دماغ ندارم. بی‌معرفتی و قدرناشناسی مملكت را برداشته. درست در آستانه دهه فجر یكی از بهترین وزرای دولت را از رئیس‌جمهور و من گرفتند.

اگر خواننده پیگیر این ستون باشی می‌دانی كه چه میزان از حق‌التحریرم را مدیون حمید بهبهانی هستم. نامبرده یكی از بهترین سوژه‌های این ستون بود، لذا حق دارم كه حوصله نداشته باشم و به شیوه دو سال پیش همین ستون مطالب كوتاه‌كوتاه بنویسم و به قول رفقا سوژه‌ها را سرپایی كیسه بكشم.

پرده‌برداری

یكی از ویژگی‌های «خبر آنلاین» این است كه وقتی تمام و كمال خبرهایش را بخوانی با یک تیر هفتاد نشان‌ زده‌ای و از خبرهای خاص و ویژه هفتاد سایت و روزنامه بی‌نیازی ازجمله كیهان.

كیهان فصل مشبعی در باب مسعود كیمیایی و اینكه چرا برایش بزرگداشت گرفته‌اند نوشته و اینكه مسعود كیمیایی چرا روی سن در این مراسم خواستار آزادی جعفرپناهی شده؛ فقط ننوشته چرا وقتی كیمیایی این حرف‌ها را زد وزیر ارشاد و معاون سینمایی وی نیز همراه الباقی حضار بلند شدند و دست زدند.

واقعاً كسی برای چیزی كه با آن مخالف است دست می‌زند؟ مثلاً فكر كن یک نفر برود بالای سن، پشت میكروفن بگوید: «این شهرام شكیبا عامل فساد و بی‌آبرویی و فتنه و خاک بر سری است.» بعد همه برایش دست بزنند و من و برادرم هم برای سخنران محترم دست بزنیم.

1- آیا وزیر و معاونش با كیمیایی موافق هستند؟
2- آیا وزیر و معاونش هرجا چند نفر دست بزنند، جوگیر می‌شوند و دست می‌زنند؟
3- آیا وزیر و معاونش اساساً به حرف‌های كیمیایی گوش نكرده‌اند؟
4- آیا وزیر و معاونش اساساً به حرف‌های كسی جز خودشان گوش هم می‌كنند؟

تخم‌مرغ گوسفندی

دبیر انجمن تغذیه شهر خبر داده است كه تخم‌مرغ بهترین جایگزین گوشت قرمز است.

فعلاً كه با اوضاع و احوال پیش‌آمده برای قیمت گوشت قرمز خیلی‌ها از خوردن گوشت ران گوسفند به تخم‌مرغ رسیده‌اند، اما با این خبر كه اعلام شده احتمالاً به‌زودی چشم‌مان در منوی رستوران‌ها به این عناوین می‌خورد:

1- آبگوشت با تخم‌مرغ تازه گوسفندی
2- استیک تخم‌مرغ با سس قارچ
3-نیمرو با ران گوساله
4- كباب كوبیده تخم‌مرغ رسمی

عروسی و چاقوكشی ممنوع

سایت پلیس، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج: «در صورتی كه كسی با استفاده از سلاح سرد به ناموس، جان و آبروی مردم تجاوز كند، طبق قانون مجازات اسلامی حكم آن اعدام است.»

1- اگر در قانون مجازات اسلامی آمده كه دیگر گفتن و خبر ساختن ندارد؛ در قانون آمده دیگر. این‌طوری پیش برود آقایان تمام قانون مجازات اسلامی را عوض خبر، خردخرد چاپ می‌كنند.

2- مگر تا پیش از این اگر كسی با سلاح سرد به ناموس، جان و آبروی مردم تجاوز می‌كرد، با او چه می‌كردند؟

3- كاش یك‌ نفر هم می‌گفت اگر كسی با سلاح گرم به ناموس، جان و آبروی مردم تجاوز كند چه حكمی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب یاسوج: «استفاده از گروه‌های موسیقی و اركستر در عروسی‌ها و جشن‌ها در تالار، منزل، بهون، چادر و كپر در شهر و روستا ممنوع است.»

كاش ایشان اعلام می‌كرد كه به‌نظرشان موسیقی سرود ملی كشور را با چه‌چیز و چگونه می‌شود نواخت و اساساً سرود ملی و اجرای آن هم در كپر و چادر و منزل چه حكمی دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین