کد خبر: ۱۲۱۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۳

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران با اشاره به تقارن نماز جمعه این هفته تهران با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از سخنرانی پیش از خطبه‌های رئیس‌جمهور در میدان آزادی و اقامه نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران خبر داد. 

حجت‌الاسلام یدالله شیرمردی رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران با بیان اینکه نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی اقامه خواهد شد، از سخنرانی پش از خطبه‌های محمود احمدی‌نژاد به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران و با حضور میلیونی مردم استان برگزار خواهد شد.

وی مکان سخنرانی پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد را در میدان آزادی اعلام کرد و افزود: طبق برنامه‎ریزی‌های صورت گرفته آقای احمدی‌نژاد قبل از اذان در میدان آزادی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و پس از پایان سخنرانی وی، راهپیمایان با حضور در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف نماز جمعه را اقامه خواهند کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه تهران تصریح کرد: سخنرانی رئیس‌جمهور هیچ خللی برای نماز جمعه به‎وجود نخواهد آورد، چراکه سخنان وی قبل از نماز خاتمه خواهد یافت و مردم عزیز تهرانی می‌‌توانند به اقامه نماز جمعه بپردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین