کد خبر: ۱۲۱۳۰۷
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴

جدایی یک خبرنگار دیگر از فارس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت افکار نوشت: محمد جماعت دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری فارس بالاخره بعد از مدت‌ها مشکلات به وجود آمده از خبرگزاری فارس جدا شد تا باز هم یک منتقد دیگر چه از نوع حزب‌الهی باشد و چه نباشد به دلیل انتقاد از دولت حذف شود.

جماعت در حالی از خبرگزاری فارس جدا شد که چندی پیش نیز دوست صمیمی‌اش را از سایت تابناک کنار گذاشته بودند. این در حالی است که این دوست صمیمی به بهانه جبران حمایتی که روزی همین محمد جماعت به خاطر کنار گذشته شدن وی انجام داده بود و مراسم تقدیر برایش برگزار کرده بود طی مطلبی انتقادی از رفیق خود قدردانی کرد.

وی در وبلاگ خود نوشته است: «منتقد دولت باشی باید بروی، باید له شوی، باید خارج از گود باشی، حتی اگر حزب‌اللهی باشی، حالا می‌خواهد اسمت علی مطهری باشد یا بزرگ‌تر از علی مطهری باشی یا کوچک‌تر باشی...

از خودم به بهانه محمد جماعت نوشتم! اما حرف دلم همان بود که ابتدا گفتم، فعلاً حتی اگر مثل من یا ممد حزب‌اللهی و معتقد به یک چیزهایی باشی، چون منتقدی، یک جایی حذف می‌شوی، حال ممکن است هر دلیلی برایش آورده شود یا وجود داشته باشد! محمد که از تظاهر بدش می‌آمد و با همین چهره و یقه گرد حزب‌اللهی‌تر از خیلی‌ها بود، رفت تا مشخص شود هنوز صداقت و نقد هزینه دارد. ممد رفت تا یادش بماند وقتی نامه حمایت از احمدی‌نژاد را امضاء نکردی، به هر حال کار خوبی کردی و هیچ ارتباطی با کنار گذاشتنت از خبرگزاری فارس لابد ندارد!

شنیدم در مراسم تودیع ممد آقای مقدم‌فر تشریف نیاورده بود که البته امیدوارم چنین نکرده باشند اما در هر صورت به خبرگزاری فارس و شخص آقای مقدم‌فر که امیدواریم پس از چند سال حضور در خبرگزاری فارس با ارزش افزوده نیروی انسانی در حوزه رسانه آشنایی داشته باشند، بابت از دست دادن این نیرو و رفتن جماعت به رسانه‌ای دیگر، تسلیت می‌گویم و به دشمنان فارس بابت خروج یک نیروی کاربلد و منتقد دیگر از این خبرگزاری که بخش اعظمی از اعتبار بخشی ورزشی این رسانه مدیونش است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

محمد امروز با فارس وداع کرد و به دوستانش که انتقاد داشتند چرا حاضر شده بعد از فضائلی در فارس بماند و کار کند، سلامی دوباره داد؛ سلام رفیق»!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
0
0
شما نگران خودتون باشید خبرنگار خبره فراوانه. یاشاید شما از اون گروهید که فکر میکنن فقط یک عده هستند که میتونن کشور رو اداره کنند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین