کد خبر: ۱۲۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳
رئیس ‌قوءقضائیه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح هرمزگان؛

نیروهای مسلح مصمم‌تر از گذشته در حفظ امنیت کشور عمل کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس ‌قوءقضائیه تاکید کرد: توقع ما ازنیروهای مسلح این است که هوشیارتر و مصمم‌تراز گذشته در حفظ خطوط مرزی و امنیت کشور عمل کنند. 

لاریجانی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان هرمزگان گفت: نیروهای مسلح برای پیروزی انقلاب اسلامی مجاهدت عظیمی کرده و در راه حق گام برداشته و مردم نیز با عزمی راسخ و رهبری حکیم در این راه گام برداشته و حکومت طاغوت را به زیر کشیده‌اند وراهی نو در جهان افکندند. 

رئیس قوه‌قضاییه این راه نو را، جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: این راه نو احیای اسلام و تحکیم ارزش‌های اسلامی بود و ملت ما در طول 32 سال با استقامت، مجاهدت و عظم راسخ بر همه دشواری‌ها و مشکلات فائق آمدند. 

وی استقامت در راه الهی موجب اقتدار انسان دانست و گفت: انسان الهی که مسیر استقامت در راه حق تعالی را انتخاب کرده و از هیچ امری هراسان نمی‌شود و تنها از خدا می‌ترسد و این پیام انبیاء الهی و قرآن، امام راحل و مقام معظم رهبری است. 

لاریجانی با تاکید بر اینکه باید شکر‌گزار نعمت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی باشیم،خاطرنشان کرد: این نعمت به آسانی به دست نیامده و نباید فراموش کنیم که در چه فضایی زندگی و تنفس می‌کردیم. در آن فضا کسی حق یا جرئت سخن گفتن را نداشت و برعزت و استقلال ملت خط بطلان کشیده بودند و دیگران از جمله سفارتخانه‌های بیگانه برای ما تصمیم می‌گرفتند، اما با رهبری امام خمینی و مقام معظم رهبری به آزادی رسیدیم و دیگر از کسی نکته و فرمان نمی‌گیریم، جز حق تعالی و رهبری داهیانه. ماخود برای عزت و استقلال‌مان تصمیم گیری می‌کنیم. 

رئیس قوه‌قضاییه با بیان اینکه ما به نیروهای مسلح افتخار می‌کنیم، ادامه‌داد: نیروهای مسلح امنیت را برای کشور ایجاد کرده و با تامین، مسیر پیشرفت و عزت ملت کشور را فراهم کردند. 

وی خطاب به نیروی هوایی گفت: کاری که شما همافران در نوزده بهمن 57 انجام دادید مسیر انقلاب را تسریع کرد، به گونه‌ای که امام خمینی با توجه به اینکه از پیروزی انقلاب هنوز اطمینان کامل نیافته بود اعلام کردند که همافران کاری بزرگی کرده و از خود گذشتگی کردند. 

رئیس قوه‌قضاییه تصریح کرد: امروز کشور و ملت ما در قله‌های رفیع استقلال و آزادی ایستاده‌اند و مادامی که ملت و نیروی مسلح در مسیر حق گام بردارند و با عزم الهی به پیش بروند ،هیچ مانعی نمی‌تواند جلوی پیشرفت آنها را بگیرد. 

لاریجانی نقش نیروهای مسلح بسیار مهم و یکتا دانست و گفت: در این برهه کشور ازدوره‌های گذشته مقتدرتر است و گرچه کشور آرام است، اما دشمنان نظام اسلام بیش از پیش در اندیشه شکست این انقلاب هستند. 

وی ادامه داد: بیداری ملت‌های دیگر که الگو گرفته از بیداری ملت ایران است، آتش به جان دشمنان انداخته است. 

رئیس‌قوءقضائیه با بیان اینکه توقع ما ازنیروهای مسلح این است که هوشیارتر و مصمم‌تراز گذشته در حفظ خطوط مرزی و امنیت کشور عمل کنند، گفت: قوه‌قضاییه همواره هم دوش نیروهای مسلح در پیشرفت کشور همراه بوده و به آنها کمک خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین