کد خبر: ۱۲۱۳۵۶
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱

ديدار استقلالی‌ها با سید حسن خمینی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای باشگاه استقلال برای تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار امام (ره) در حسینیه‌ی جماران دیدار کردند. 

اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال در حسینیه جماران حضور یافتند و با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این دیدار صمیمانه سید حسن خمینی در آغاز صحبت‌هایش به بازی قبلی استقلال اشاره کرد و گفت: بازی آخر شما را نصفه دیدم و خوشم آمد. 

او در ادامه با یورگن گده مربی استقلال نیز احوالپرسی کرد و گفت: از شما چیزهای زیادی شنیده‌ام. گده نیز در پاسخ گفت: امیدوار هستم که خوب شنیده باشید. 

او همچنین ادامه داد: امیدوارم که در استقلال موفق باشم و بتوانیم قهرمان شویم. استقلال باشگاه بسیار بزرگی است. 

سید حسن خمینی در ادامه با یکی از هواداران استقلال نیز صحبت کرد. این هوادار نیز در جواب اشاره کرد که من در جوانی با پدر شما فوتبال بازی می‌کردم. 

وی همچنین از شرایط یوسفی پرسید و این که کجا بازی می‌کند که یوسفی گفت: دفاع چپ هستم ولی هر کجا که باشد بازی می‌کنم. 

وی همچنین در صحبت با آرش برهانی به این نکته اشاره کرد که تاکنون چند گل زدی که برهانی بیان کرد: در لیگ امسال 7 گل زدم که البته فقط 12 بازی از 22 بازی را انجام دادم. 

در حالی که سید حسن خمینی با ترکمن دروازه‌بان جوان و جدید استقلال صحبت می‌کرد، طالب‌لو نیز گفت که او رقیب من است. 

یادگار امام راحل هنگامی که با جواد شیرزاد صحبت می‌کرد متوجه شد او اهل انزلی است و بر همین اساس یادی از مرحوم سیروس قایقران کرد که در این حین پرویز مظلومی به این نکته اشاره کرد که در گذشته گده مربی قایقران بوده است. 

سید حسن خمینی زمانی که با حنیف عمران‌زاده صحبت می‌کرد متوجه شد که همه بازیکنان استقلال لبخند می‌زنند، دلیل لبخند را جویا شد که طالب‌لو در جواب او گفت: او بازیکن دوست داشتتنی است و ما او را دوست داریم. 

در ادامه مراسم پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درباره‌ی بازیکنان جوان تیم با سید حسن خمینی صحبت و اظهار کرد که عده‌ای از بازیکنان جوان را به تیم بزرگسالان آوردیم تا در کنار این بازیکنان کار کنند و باید تلاش کنند تا موفق شوند.
سید حسن خمینی در ادامه گفت: شهرت تیم‌های استقلال و پرسپولیس بسیار زیاد است و این شهرت می‌تواند آفت‌های جدی داشته باشد و انسان را به زمین بزند و یا بالعکس به موفقیت برساند. 

وی افزود: در تاریخ فوتبال ایران بازیکنان زیادی بودند که می‌توانستند بزرگ شوند ولی گرفتار این شهرت شدند و درجا زدند اما بازیکنانی هم داشتیم که از این شهرت استفاده کردند و به تعالی رسیدند، در واقع این شهرت را پایه‌ای کردند تا به موفقیت در زندگی شخصی و زندگی ورزشی برسند. 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی ادامه داد: امام(ره) بیش از چندین بار این توصیه را به من داشتند که به این نکته توجه کنم که با چه کسی رفاقت می‌کنم و دوستان من چه کسانی هستند. 

وی افزود: انشاء‌الله که بتوانیم از تجربیات بزرگانی مانند پرویز مظلومی استفاده کنیم تا موفق باشیم. اگر انسان یک چیز تجربه شده را دوباره تجربه کند حتما پشیمان خواهد شد و امیدوار هستم در هر سنی که هستید آینده‌ی پررونقی پیش رو داشته باشید و خدا برای شما زندگی پاکی را قرار بدهد. 

یادگار امام خمینی(ره) ادامه داد: بازی در تیمی مانند استقلال یک توفیق است که انشاء‌الله از این توفیق به خوبی استفاده کنید. 

سید حسن خمینی به بازی استقلال و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: بازی هم که در ششم فروردین ماه برگزار می‌شود. پرویز مظلومی در تایید این خبر بیان کرد: زمانی که بازیکنان تاریخ این بازی را متوجه شدند بسیار ناراحت شدند و جالب است که حتی 29 اسفند هم برای ما بازی گذاشته‌اند. 

سید حسن خمینی همچنین از مسئول مالی باشگاه استقلال پرسید که متوسط پرداخت قرارداد بازیکنان چقدر است؟ که طالب‌لو واکنش نشان داد و گفت: متوسط پرداخت را بپرسید نه متوسط قراردادها را! 

امیرحسین صادقی نیز اظهار کرد: ما قراردادهای خود را کامل نگرفته‌ایم و اغلب از روی معرفت بازی می‌کنیم. 

در ادامه سید حسن خمینی با لحن شوخی‌آمیزی گفت: من نمی‌خواستم دعوا درست کنم اما گویا بحث قراردادها بحثی دنباله‌دار است. 

در پایان این مراسم بازیکنان با یادگار امام خمینی عکس یادگاری انداختند و پس از آن به بازدید از بیت امام راحل پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین