کد خبر: ۱۲۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۱

مسئول قرارگاه ثارالله: جریان فتنه هنوز خاموش نشده است و در شهرهای مختلف جریان دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول سیاسی قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به حوادث سال 88 تصریح کرد: مردم و انقلاب باید آگاه و هوشیار باشند و بدانند که جریان فتنه هنوز خاموش نشده است و در شهرهای مختلف جریان دارد. 

سردار شفیعی با بیان این مطلب، افزود: عاملان جریان فتنه که دست نشانده کشورهای غربی علی‌الخصوص آمریکا و اسرائیل هستند، اتحاد و انسجام مردم را در راهپیمایی 22 بهمن نشانه گرفته‌اند و از مدت‌ها قبل جهت سرکوبی تجمع مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند، لذا مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی باید همواره گوش به فرامین رهبر انقلاب باشد و با بصیرت کامل جهت حفظ ارزش‌های نظام، تلاش کنند تا از جانب دشمن خدشه‌ای به نظام وارد نشود. 

شفیعی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمن در سال‌های بعد از انقلاب گفت: هدف دشمن در دهه اول انقلاب با تحمیل جنگ 8 ساله بر ایران از بین بردن کل انقلاب و در دهه دوم تغییرات سیاسی و فرهنگی در کشور از طریق روی کار آوردن حزب کارگزاران و در دهه سوم انقلاب روی آوردن جریان اصلاحات و دادن امتیازات به دنیای غرب به بهانه تروریسم و انرژی هسته‌ای بود، که به یاری حضرت ولیعصر و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب و آگاهی مردم غیور ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۲
0
0
در کشور ما به مخالف سیاسی میگویند فتنه گر! و البته در انتخاب و استفاده از چنین عناوینی به میزان درک و شعور مخاطب کاملا توجه میشود!واژه فتنه گر بهترین عنوان برای توجیه ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین