کد خبر: ۱۲۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
پیش‌بینی سازمان هواشناسی؛

تا روز یکشنبه اکثر مناطق کشور بارانی است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد: طی 24ساعت آینده دو سامانه بارشی که شمال و جنوب کشور را فرا گرفته است موجب شود تا در اکثر مناطق کشور شاهد بارش برف و باران، وزش باد وکاهش دما باشند و در روز یکشنبه نیز کاهش دما در نوار شرقی رخ می‌دهد. 

به گزارش سازمان هواشناسی، سامانه فعال دربخش شمالی کشور در 24ساعت آینده در مناطق شمال‌غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های رشته کوه البرز، مناطقی از غرب، مرکز و جنوب غرب همچنان فعال بوده و شاهد بارش برف وباران، وزش باد و کاهش دما در این مناطق هستیم که شدت بارش‌ها در سواحل غربی و مرکزی خرزاست. 

بنابراین گزارش از اوایل روز شنبه از سمت غرب از میزان بارش‌ها کاشته شده و به تدریج تا اواخر این روز سامانه شمالی از سمت شمال شرق از کشور خارج می‌شود. 

این گزارش حاکیست: بارش سامانه جنوبی نیز همچنان طی امروز در مناطقی از جنوب، جنوب شرق و شرق تداوم داشته و در روز شنبه بارش‌ها در جنوب شرق و شرق متمرکز بوده و در اواخر این روز سامانه از کشور خارج می‌شود. شدت بارش‌ها در روز جمعه در استان کرمان و سیستان‌وبلوچستان و در روزشنبه در سیستان‌وبلوچستان است. 

سواحل خلیج فارس و دریای عمان طی امروزوفردا و سواحل دریای خزر امروز مواج است و در روز یکشنبه کاهش دما در نوار شرقی رخ می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین