کد خبر: ۱۲۱۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۲
برکناری رئیس فدراسیون به سبک متکی

رئیس فدراسیون در آستانه ورود به هواپیما از سمت خود عزل شد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت مشرق نوشت: رئیس فدراسیون روستایی که خود را آماده سفر می‌کرد، در آستانه ورود به هواپیما از سمت خود عزل شد که یادآور تغییر اخیر در کابینه دولت دهم بود. 

در حالی که به نظر می‌رسد دوره حضور علی سعیدلو در سازمان ورزش رو به خاتمه است و باید از این پس این مدیر را در سازمان و جایگاه دیگری ببنیم، دست به تغییرات متعدد در سازمان ورزش زده است. 

سعیدلو در روزهایی که مجلس برخلاف نظرش رای به وزارتخانه شدن دستگاه ورزش و پاسخ‌گو بودن رئیس این سازمان در مقابل نمایندگان ملت داد، تمام تلاش خود را می‌کند تا کارهای ناتمام خود را به پایان برساند. در این بین برخی نزدیکان وی نیز دست به کار شدند تا در روزهای آخر در ورزش، گزینه‌های خود را در سمت‌های مختلف قرار دهند؛ کاری که رنگ و بوی تعجیل در آن مشهود است و قاعدتا می‌تواند غیر کارشناسی باشد. 

در زمانی کمتر از چند ماه شاهد تغییر دو مسئول بودیم که وجه تشابه هر دو عزل در زمان ماموریت‌شان بود، اولی از سوی رئیس‌جمهور که منوچهر متکی را در سفر به سنگال برکنار کرد و دیگری از سوی یکی از نزدیکترین افراد کابینه وی که رئیس فدراسیون روستایی و عشایری را در سفر استانی و در بوشهر عزل کرد. 

در عزل دوم که الگوبرداری شده از حرکت رئیس‌جمهوری بود، رئیس سازمان تربیت بدنی، غلامرضا جعفری را زمانی که در هواپیما بود، عزل کرده و نیک بین که دوست یکی از نزدیکان رئیس سازمان است جایگزین وی شد تا همه سوالاتی که در مورد عزل متکی به ذهن‌ها خطور می‌کرد، این بار نیز مطرح شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین