کد خبر: ۱۲۱۴۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۶

قطعی گاز در جایگاه‌های CNG و برخی صنایع استان زنجان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک مسوول در شرکت گاز استان زنجان با اشاره به قطع گاز جایگاه‌های CNG و برخی واحدهای صنعتی استان طی روز گذشته، گفت: مشکل قطعی گاز استان برطرف شده و هم اکنون در هیچ یک از جایگاه‌های CNG و واحدهای صنعتی استان، مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 

نادر رابطی با اشاره به علت بروز این مشکل، توضیح داد: روز گذشته به دلیل انجام یک‌سری تعمیرات اضطراری در یکی از خطوط اصلی انتقال گاز، افت شدید فشار گاز در استان به وجود آمد. 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از قطع گاز مصارف خانگی، ادامه داد: به منظور جلوگیری از قطع گاز خانگی در سطح استان، روز گذشته گاز جایگاه‌های CNG، برخی کارخانجات، واحدهای صنعتی و اداره‌های استان به مدت 10 ساعت قطع شد. 

رابطی با بیان این‌که پس از مشاهده افت فشار گاز، بلافاصله اقدامات لازم جهت رفع این مشکل آغاز شد، عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته، گاز مصرفی همه جایگاه‌های CNG و واحدهای صنعتی، راس ساعت 20 شب گذشته مجدداً وصل شد. 

وی با بیان این‌که در حال حاضر وضعیت گاز رسانی در استان عادی است، عنوان کرد: با تلاش نیروهای شرکت گاز استان، هم اکنون عملیات گاز رسانی به همه مشترکان در وضعیت عادی انجام می‌شود. 

رابطی با تأکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز، خاطرنشان کرد: از مردم استان درخواست می‌شود جهت جلوگیری از قطع گاز خانگی، در مصرف گاز صرفه‌جویی نموده و اصول مصرف بهینه گاز را رعایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین