کد خبر: ۱۲۱۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
در اطلاعیه‌ای از سوی دفتر امام(ره)؛

جزئیات مراسم تشییع و یادبود داماد امام(ره) اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دفتر امام خمینی(س) در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ارتحال داماد رهبر کبیر انقلاب اسلامی، زمان و مکان برنامه تشییع و خاکسپاری وی را اعلام کرد و از عموم مردم برای شرکت در آن دعوت کرد. 

در اطلاعیه دفتر امام خمینی(س) آمده است: 

انالله و اناالیه راجعون
با نهایت تاثر و اندوه، ارتحال داماد بزرگوار حضرت امام خمینی(سلام‌الله علیه)، آقای دکتر محمود بروجردی را به اطلاع ملت شریف و قدرشناس ایران و دوستداران و پیروان امام راحل(س) می‌رسانیم. 

آوازه نام نیک و سلامت نفس و ملازمت طولانی با امام خمینی و مراتب فضل و ادب و دانش و خدمات ارزنده علمی و فرهنگی از مرحوم دکتر محمود بروجردی، که افتخار فرزندی مرحوم حجت‌الاسلام حاج میرزا محمدحسین بروجردی را دارا بود، چهره‌ای نام آشنا برای تمامی اهل فرهنگ و ادب کشورمان ساخته است.
مرحوم دکتر بروجردی همچون دیگر اعضای خاندان شریف امام، در تمام سال‌های سخت مبارزه و تبعید امام، با صبوری و گشاده‌رویی مثال زدنی خویش، کاروان پیشگامان نهضت امام را همراهی کرده است. 

دفتر امام خمینی(س) ضمن عرض تسلیت به همسر مکرمه ایشان سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی و فرزندان مکرم ایشان خصوصا جناب حجت‌الاسلام حاج شیخ مسیح بروجردی و سایر منسوبین، از عموم طبقات مردم شریف و خصوصا علما و فرهیختگان جامعه برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر بروجردی دعوت می‌نماید. 

تجلیل از این چهره خدوم علمی و فرهنگی کشور در حقیقت بزرگداشت نام و یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی است. 

مراسم تشییع در ساعت ‌‌٩:30 صبح یکشبنه (‌‌٨/ ‌‌١٢/ ‌‌٨٩ ) از مقابل حسینیه جماران آغاز و سپس مراسم تدفین در حرم مطهر حضرت امام(س) برگزار خواهد شد. 

مجلس یادبود نیز روز دوشنبه ‌‌٩/ ‌‌١٢/ ‌‌٨٩ از ساعت ‌‌١٤ تا ‌‌١٥:30 بعدازظهر در مسجد الجواد در میدان هفت تیر برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین