کد خبر: ۱۲۱۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰

اتفاقی كه فقط در فوتبال ایران می‌افتد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مربی تیم فوتبال نفت تهران كه در پایان دیدار برابر مس كرمان قصد ورود به رختكن تیمش را داشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

دیدار تیم های فوتبال مس كرمان و نفت تهران در شرایطی عصر جمعه با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید باهنر كرمان برگزار شد كه در پایان این دیدار اتفاق تلخی برای مربی تیم نفت تهران رخ داد و منجر با كتک خوردن وی و بازداشتش همراه شد.

ماجرا از آنجا شروع شد كه ناصر فریادشیران مربی تیم فوتبال نفت قصد داشت در فاصله یك دقیقه مانده تا پایان بازی از جایگاه ویژه به ورودی رختكن برود كه با برخورد یكی از ماموران مواجه شد و با این توجیه كه او یک لباس شخصی است و مربی تیم نیست مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فریادشیران ضمن تایید این درگیری گفت: به دلیل اینكه كارت مربیگری‌ام هنوز صادر نشده است با لباس ورزشی و گرمكن‌های تیم نفت در جایگاه ویژه حضور داشتم و یک دقیقه مانده به پایان بازی راه رختكن را در پیش گرفتم كه با برخورد ناشایست برخی ماموران مواجه شدم.

وی ادامه داد: هر چه تلاش كردم تا به ماموران ثابت كنم مربی تیم نفت هستم قبول نكردند و بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند. متاسفانه تعدادشان بیش از پنج نفر بود و من ناچار شدم برای در امان ماندن از صدمه جدی به سر و صورتم داخل گرمكن بپیچم اما بازهم ضربه محكمی به سرم خورد كه تا چند ساعت حالت متعادل حركتی نداشتم.

مربی تیم فوتبال نفت در ادامه افزود: بعد از كتك مفصلی كه خوردم مرا سوار بر اتومبیلی كردند كه محصور بود و به مكان جدیدی منتقلم كردند. در آنجا هم حرفم را قبول نكردند كه مربی نفت هستم و پس از تماس هایی كه مسئولان تیم گرفتند متوجه شدند كه من مربی هستم و از اینجا به بعد عذرخواهی ها شروع شد.

فریاد شیران ادامه داد: به آنها گفتم حتی اگر من مربی هم نبودم شما حق نداشتید با من اینگونه برخورد كنید اما گوش شنوایی نبود و در نهایت هم با عذرخواهی همه چیز فراموش شد. البته آنها از من خواستند كه شكایت كنم. من هم همین كار را خواهم كرد و از كسانی كه با بنده چنین رفتاری داشته اند شكایت خواهم كرد.

مربی تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: در این ماجرا تقصیری متوجه باشگاه مس كرمان و مسئولان آن نیست چرا كه بازی در آرامش كامل برگزار شد و مسئولان مس هم برای حل شدن مشكل من تلاش زیادی كردند كه جا دارد از آنها تشكر كنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین