کد خبر: ۱۲۱۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۰

تالار اجتماعات خانه‌سینما به نام سیف‌الله داد نام‌گذاری شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در مراسمی که در آن جمعی از سینماگران و نیز مدیرعامل خانه‌سینما حضور داشتند، تالار اجتماعات خانه‌سینما به نام سیف‌الله داد نام‌گذاری شد. 

در مراسم نام‌گذاری سالن اجتماعات خانه سینما به نام سیف‌الله داد، فرهاد توحیدی با اشاره به ویژگی‌های وی گفت: ما برای نام‌گذاری این سالن چند نفر را مدنظر داشتیم ولی به دلیل خدمات سیف‌الله داد این سالن را به نام وی نام‌گذاری کردیم زیرا معتقدیم داد به‌عنوان کارگردان و مدیر خدمات خوبی به سینما داشته است.

همچنین محمد مهدی عسگرپور با اشاره به نام‌گذاری این سالن به نام سیف‌الله داد گفت: از ابتدا به دنبال آن بودیم که سالن‌های موجود و فضاهای موجود به نام سینماگران ثبت شود و در اولین برنامه سالن اجتماعات را به نام سیف‌الله داد نام‌گذاری کردیم.

وی با اشاره به سوابق خوب سیف‌الله داد در حوزه‌ی اجرایی و فیلم‌سازی در دوران آقای خاتمی، گفت: در این روزها دل ما بیشتر از همیشه برای داد تنگ می‌شود. امروز با موقعیت‌هایی روبه‌رو هستیم که جای ایشان بسیار خالی است. دیدگاه ایشان در حوزه مدیریت استراتژیک بود و اهمیت زیادی داشت. دیدگاهی که امروز وجود ندارد و فقدان آن حس می‌شود و موجب ناامیدی و سرخوردگی شده است.

عسگرپور ادامه داد: در بحران‌های اخیر وجود ایشان بسیار می‌توانست کمک کند و من تصور می‌کنم حتی اگر ایشان به‌عنوان یک فیلم‌ساز حاضر نبودند؛ در حوزه‌ی مدیریت فعالیت خوبی داشتند و امیدوارم مدیران امروز نیز به گونه‌ای رفتار کنند که از آنها نیز روزی به نیکی یاد شود.

منوچهر محمدی(تهیه‌کننده سینما) نیز گفت: امیدوارم نوع تصمیماتی که در این سالن گرفته می‌شود به گونه‌ای باشد که انگار سیف‌الله داد حاضر است.

محمدی با اشاره به دوستی خود با سیف‌الله داد گفت: سیف‌الله داد یک وجه مهم داشت و آن وجه مسلمانی بود. مسلمانی وی یک لق‌لقه‌ی زبان نبود و ایشان به واقع مسلمان بودند و این از آنجا ناشی می‌شد که منافع‌ دیگران را بر منافع دیگران مقدم می‌دانست و همکاری و گذشت وی در بسیاری از کارها مشهود بود.

علی داد فرزند سیف‌الله داد با تشکر از این اقدام خانه سینما گفت: اهالی خانه سینما بسیار با معرفت هستند و بعد از نبود سیف‌الله داد؛ یاد ایشان را بسیار زنده نگه داشتند و می‌دانم امروز نیز یاد داد زنده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین