کد خبر: ۱۲۱۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
نماینده آستارا:

برخی که معلوم نیست از کجا آمد‌ه‌اند، نمایندگان را تهدید می‌کنند

کافی است مسئولینی به میل برخی عمل نکنند تا اسم وی را ذیل شبنامه‌ها بنویسند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرهاد دلقپوش از هجمه‌هایی علیه مجلس و نمایندگان خبر داد و اعلام خطر کرد. 

نماینده آستارا در نطق امروز خود با بیان اینکه با دشمن دوست‌نما را چه توان کرد؟ که علاج خود را در مسیر آمریکا و غرب قرار داده‌اند، ادامه داد: اینها به قول جلال آلاحمد غرب‌زده هستند و نمی‌دانند که انقلاب ما در استکبارستیزی آن نهفته است.

وی رفتار دوستان نادان را نیز مشکل دیگری خواند و گفت: آیا زمانی که روزنامه‌نگاری نادان از نمایندگان توضیح می‌خواهد و نماینده‌ای که پاسخ به هر سوالی را در شان جایگاه در راس امور بودن مجلس نمی‌داند، پاسخ نمی‌دهد؛ باید متهم به حمایت از جریان فتنه شود؟ این تلاش‌ها برای از دور خارج کردن برخی افراد نیست؟

به گفته وی، کافی است مسئولینی به میل برخی عمل نکنند تا اسم وی را ذیل شبنامه‌ها بنویسند.

دلقپوش با بیان اینکه این روزها مجلس مورد تخریب و تحقیر قرار گرفته و برخی نادان که معلوم نیست از کجا سر درآورده‌اند آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، ادامه داد: آنها مظلوم‌تر از نمایندگان پیدا نکرده و آنها را تهدید می‌کنند. نباید اجازه داد برای مجلس و نمایندگان خط و نشان بکشند. چه کسی به آنها اجازه می‌دهد که چنین کنند؟ و به دلیل نطق نماینده از او شکایت کنند؟

نماینده آستارا با بیان اینکه برخی تقوای سیاسی را کنار گذاشته و از همه اصول و ارزش‌ها تخطی می‌کنند، اظهار داشت: بنده هشدار جدی نسبت به این عوامل می‌دهم. چرا که به گفته امام‌(ره) فقط در سایه آرامش و وحدت می‌توان کشور را به پیشرفت رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
عزيز دل شما درچه فكري هستيد در روز روشن خانواده رئيس شوراي خبرگان رهبري ورئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام را به باد كتك وفحاشي وتوهين قرار ميدهند به هوش باش كسي كه بنا به قول آقايان خودسر وخودجوش با خانواده هاشمي آن رفتار واعمال شيطاني را انجام مي دهد تو عزيز برادر را سربه نيست مي نمايد در حاليكه آب از آب هم تكان نخواهد خورد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین