کد خبر: ۱۲۱۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۲

استقلال در خانه متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با دیدار عصر امروز تیم‌های استقلال و السد قطر آغاز شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، در این دیدار آبی‌پوشان تهرانی که از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان قطری‌ها بودند در همان دقایق اولیه بازی از روی یک ضربه کاشته می‌تواننستند به گل برسند که دروازه‌بان حریف مانع شد. چند دقیقه بعد السد حمله‌ای بر روی دروازه استقلال تدارک دید که این بار طالب لو دروازه آبی‌پوشان را نجات داد. 

در حالی که بازی به اواسط نیمه نخست رسیده بود فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال در دقیقه 25 از تعلل مدافع حریف نهایت استفاده را برد و توپ را درون دروازه قطری‌ها جای داد و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید. 

اما در اواخر نیمه دوم (دقیقه 87) کیتا گل مساوی را برای تیم السد به ثمر رساند و این بازی در نهایت با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت. 

در دیگر بازی این گروه دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و النصر عربستان به تساوی 2 بر 2 انجامید. 

از گروه یک جام قهرمان‌ آسیا هم ساعت 21 و 5 دقیقه امشب تیم سپاهان در عربستان به مصاف الهلال می‌رود. 

سپاهان تیم سوم لیگ برتر ایران امشب در غیاب کاپیتان مصدوش نویدکیا به عربستان سفر کرده تا برابر صدرنشین لیگ عربستان صف‌آرایی کند. لی پیونگ یو مدافع کره‌ای الهلال هم از حضور در بازی امشب محروم است . الهلال در نیمه نهایی فصل قبل از ذوب آهن شکست خورده بود.

الهلال و سپاهان تاکنون در دوره جدید جام قهرمانان آسیا که از سال 2002 شروع شده به مقام قهرمانی نرسیده‌اند اما سپاهان همیشه در این رقابت‌ها حاضر بوده و یک بار هم نایب قهرمان قاره کهن شده است. 

در دیگر دیدار گروه یک جام قهرمانان امشب الجزیره امارات درخانه به مصاف الغرافه قطر می‌رود. 

جام قهرمانان آسیا فردا هم با برگزاری دیدار تیم‌های حاضر در گروه‌های سه و چهار پیگیری می‌شود ذوب‌آهن اصفهان نایب قهرمان دوره قبل ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه فولادشهر میزبان الامارات امارات خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین