کد خبر: ۱۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
امام جمعه بندرعباس:

وارد كردن تخم مرغ از چین برای كشور ما ننگ است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت آموزش فرهنگ كار به دانش‌آموزان، گفت: وارد كردن تخم مرغ از كشور چین برای كشور ما ننگ است و اگر فرهنگ كار به خوبی در جامعه آموزش داده می‌شد كشور ما با چنین مشكلی مواجه نبود.

آیت‌الله غلامعلی نعیم آبادی در مراسم تجلیل از مربیان برتر پرورشی و تربیتی استان هرمزگان به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، بیان داشت: مربیان پرورشی وظیفه دارند تا فرهنگ كار را به دانش‌آموزان بیاموزند تا كشور ما مجبور به وارد كردن كالا از دیگر كشورها نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: وظیفه دیگر معلمان پرورشی و تربیتی یاد دادن اخلاق اسلامی به دانش‌آموزان است تا دیگر شاهد ترورهای شخصیتی در كشور نباشیم.

آیت‌الله نعیم آبادی افزود: اگر فردی از یک مسئول و یا یک فرد دیگر انتقاد دارد باید مستقیما به خود او بگوید نه اینكه در وبلاگ‌ها یا سایت‌های مختلف آن مسئول را ترور شخصیت كند.

وی با اشاره به خوب بودن مردم ایران، اظهار داشت: مردم ما مردم خوبی هستند و اگر در دوران كودكی و نوجوانی به خوبی تربیت شوند مردمی با اخلاق و بهتر خواهند شد.

امام جمعه بندرعباس به اهمیت پرورش در كنار آموزش اشاره كرد و بیان داشت: معلمان و مسئولان آموزشی كشورمان باید در كنار آموزش به پرورش و تربیت دانش‌آموزان توجه خاصی كنند.

آیت‌الله نعیم آبادی تاكید كرد: هر كدام از معلمین ما باید در حد خودشان امر به معروف و نهی از منكر را انجام دهند و به پرورش دانش‌آموزان توجه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
0
مشكل فرهنگ كار نيست مشكل خود كار است كه پيدا نمي شود
ما از چيني ها خيلي چيزها وارد مي كنيم اين هم روش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین