کد خبر: ۱۲۲۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵

مشائی: مجلس به ما تهمت زده، باید جواب دهد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جانشین رییس‌جمهوری در شورای عالی ایرنیان خارج از كشور، گفت: افراد دخیل در روند تحقیق و تفحص كه به شورای عالی ایرانیان تهمت زده‌اند باید درباره این اتهامات به ملت ایران توضیح دهند.

اسفندیار رحیم‌مشایی درباره طرح تحقیق و تفحص نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شورای عالی ایرانیان خارج از كشور، اظهار كرد: به همان اندازه كه این روند ادامه می‌یابد در می‌یابیم كه چه اقدام خوبی انجام گرفته است. ما نیز سوالاتی از افراد دخیل در روند تحقیق و تفحص داریم. آنان سوالات و سخنانی در جریان این تحقیق و تفحص مطرح كرده‌اند كه باعث وهم شده ‌است و باید در این باره جوابگو باشند.

مشایی درباره دلیل ابراز اینگونه اظهارات از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اضافه كرد: باید دلیل این امر را از خود آنان بپرسید.

جانشین رییس‌جمهور در شورای عالی ایرنیان خارج از كشور، افزود: كسانی كه برای تحقیق و تفحص اقدام كرده‌اند باید به ملت ایران درباره اتهاماتی كه زده‌اند توضیح دهند. همانگونه كه زمانی كه حضرت یوسف (ع) را جلوی پادشاه آوردند و پرسیدند آن چیست، فرمودند اول شما بگویید آن ماجرا چه چیزی بوده است. بر همین اساس باید آنها در درجه اول توضیح دهند كه چه ماجرا و انگیزه‌ای در پشت این تحقیق و تفحص وجود دارد كه در این صورت انگیزه آنها معلوم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین