کد خبر: ۱۲۲۰۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۵
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

شکست پرسپولیس در برابر الاتحاد عربستان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاتحاد عربستان آغاز کرد تا در بین چهار نماینده ایران در نهمین دوره این رقابتها بدترین نتیجه را بگیرد و از همین روز نخست شانس صعودش به مرحله بعدی این رقابتها را کاهش دهد. 

هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با انجام یک دیدار از گروه C به پایان رسید که طی آن تیم فوتبال الاتحاد عربستان برابر پرسپولیس ایران به برتری 3 بر یک دست یافت.

در این دیدار که با قضاوت صالح سوبخیدین از مالزی در ورزشگاه امیر عبدالله الفیصل جده برگزاری شد، عبدالمالک زیایا(13 و 75) و محمد نور(50- پنالتی) برای تیم الاتحاد گلزنی کردند و مازیار زارع(20) تک گل تیم پرسپولیس را به ثمر رساند.
در این بازی غلامرضا رضایی و رحمان احمدی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه زیایا در دقایق 5 و 17 و المنتشری 89 سه مرتبه تیر دروازه پرسپولیس را لرزاندند.

با این نتیجه تیم فوتبال الاتحاد عربستان با 3 امتیاز صدرنشین گروه C شد. تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات با یک امتیاز رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و پرسپولیس بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین