کد خبر: ۱۲۲۱۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۰
در مراسم تشییع پیکر مهری ودادیان مطرح شد؛

امروز؛ هنرمندان سینما مظلومانه جامعه را ترک می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم تشییع پیکر مرحومه مهری ودادیان صبح امروز(12 اسفند) درحالی در خانه سینما برگزار شد که بیشتر سخنرانان در صحبت‌های خود از عملکرد مدیران در توجه نکردن به مشکلات هنرمندان انتقاد کردند. 

محمدمهدی عسکرپور(مدیرعامل خانه سینما) طی سخنانی با اشاره به درگذشت ودادیان گفت: امروز سینمای ایران در سوگ یکی از عزیزانی است که خدمت زیادی به سینما کرده است. مرحوم ودادیان مانند بسیاری از هنرمندان سینما که با مظلومیت زندگی می‌کنند و با مظلومیت نیز از دنیا می‌روند؛ این گونه ما را ترک کرد. 

عسگرپور با اشاره به دیدارهایی که اهالی خانه سینما در زمان بیماری ودادیان با وی داشتند، گفت: ما در زمان بیماری ایشان که بسیاری نیز طول کشید؛ به ملاقات وی رفتیم اما چه کنیم که بضاعت خانه سینما همین است و متاسفانه روز به روز دست آن نیز بسته می‌شود. 

وی ادامه داد: این برای مدیران فضیلت نیست که هنرمندان اینگونه از میان ما برود و اگر تصور می‌کنند با افتتاح خانه سینما شماره 2 یا حتی شماره 17 بسیاری از مشکلات حل می‌شود حتما این کار را بکنند زیرا امروز ما فرصت‌ها را ازدست می‌دهیم. 

ملکه رنجبر(یکی از بازیگران سینما) نیز گفت: امروز از شما مردم تشکر می‌کنم که در این مراسم حضور پیدا کردید. اگر شما نبودید ما زودتر مرده بودیم. جای تاسف است که امروز هنرمندان و ستاره‌های جدید سینما در این مراسم حضور ندارند اما باید بدانند که اگر این هنرمندان قدیمی نبودند امروز آنها نیز حضور نداشتند. 

مریلا زارعی(بازیگر سینما و عضو هیات مدیره خانه سینما) نیز با ابراز تاسف از درگذشت مهری ودادیان گفت: من از طرف تمامی هنرمندان جوان به خانواده ودادیان تسلیت می‌گویم و تصور می‌کنم امروز هنرمندان به حمایت‌های بزرگ‌ترین نیاز دارند. ما همه همدیگر را دوست داریم اما دستمان خالی است. 

وی ادامه داد: گنیجنه هنر ایران از نفت و گاز باارزش‌تر است و حتی در آن نمی‌توان صرفه‌جویی کرد. در این میان خانه سینما در حد توان خود به آن توجه کرده است. 

سوسن ودادیان(دختر مهری ودادیان) نیز با تشکر از مردمی که در مراسم حضور پیدا کرده بودند، گفت: من امانتدار شما بودم اما متاسفم که نتوانستم از امانت شما خوب نگهداری کنم. 

علی دهکردی(یکی از بازیگر سینما) نیز گفت: تا بعضی‌ وداع‌ها نباشد ما قدر هنرمندان را نمی‌دانیم. امروز وقتی حضور مردم را می‌بینیم به یاد می‌آوریم که هنرمندان چه ارزشی دارند. 

وی ادامه داد: ستاره سینما آن کسی نیست که لحظه‌ای عبور می‌کند بلکه ستاره سینما کسانی هستند باقی می‌مانند و پیشکسوتان ما ستاره هستند.
گیتی معینی نیز با تشکر از مردم از فیلمبرداران و عکاسان که این صحنه‌ها را ضبط می‌کنند؛ تشکر کرد. 

همچنین تقی مقدسی با اشاره به ویژگی شخصیتی مرحوم ودادیان گفت: ایشان انسان بزرگی بود و خصوصیت خوبی داشت و به حق عاشق مولا علی (ع) بود. 

پس از مراسم تشییع پیکر مرحوم ودادیان به بهشت زهرا (س) جهت خاک‌سپاری منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین