کد خبر: ۱۲۲۱۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸

رحیمی: ایران به دنبال بسترسازی ظهور منجی بشریت است

بشريت دیگر حکومت‌های مبتنی بر ظلم و ستم را نمی‌پذیرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون اول رییس‌جمهوری با بیان اینکه بشریت به دنبال معنویت است و دیگر حکومت‌های مبتنی بر ظلم و ستم را نمی‌پذیرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران حکومتی مردمی برقرار کرده و با نقش‌آفرینی در مدیریت جهانی به دنبال بسترسازی و تلاش برای ساختن زمینه ظهور منجی بشریت است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا رحیمی روز گذشته در مراسم اختتامیه نخستین کنگره بین‌المللی بزرگداشت احمد بن اسحاق اشعری قمی با اشاره به جایگاه و ارزش والای احمد بن اسحاق خاطر نشان کرد: این گردهمایی برای بزرگداشت یکی از علما و اصحاب گرانقدر ائمه معصومین(ع) برگزار شده است و ویژگی بارز ایشان توفیق حضور در محضر 4 امام معصوم و بهره‌گیری از محضر آنان بوده است.

رحیمی افزود: جایگاه علمی آن بزرگوار به عنوان محدث مورد اعتماد دانشمندان بوده و روایت‌های فراوانی در کتاب‌های حدیث معتبر شیعه از او نقل شده است. 

معاون اول رییس‌جمهوری از دست‌اندرکاران و کسانی که برای بزرگداشت یاد، مقام و منزلت این انسان بزرگ تلاش کرده‌اند و چنین کنگره‌ای برگزار نموده‌اند تقدیر و تشکر کرد.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای راهنمایی و هدایت انسان‌ها مبعوث کرد و پس از نبی مکرم اسلام(ص) پیامبری مبعوث نشد، تصریح کرد: اما خداوند هیچگاه انسان را که عزیزترین مخلوقات او هستند بدون هدایت و راهنمایی رها نمی‌کند. 

وی افزود: پس از رسالت انبیاء هدایت خداوند همچنان ادامه داشته و همواره امام که مظهر انسان کامل است در هستی وجود دارد و یکی از ویژگی‌های ممتاز احمد بن اسحاق نیز ملاقات و کسب فیض در محضر انسان کامل که حلقه وصل آسمان به زمین است، می‌باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین