کد خبر: ۱۲۲۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۵

بسکتبالیست تیمش را با شوت 3 امتیازی پیروز کرد و جان باخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ایالت میشیگان آمریکا هنوز در شوک از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان جوان بسکتبال است. 

به نوشته اسوشیتدپرس، دیشب در جریان بایز تیم‌های فنویل با بریجمن وس لئونارد ستاره تیم فنویل آخرین پرتاب بازی را با موفقیت انجام داد تا تیمش را با نتیجه 57-55 پیروز کرده باشد اما چند ثانیه بعد با اعلام پیروزی تیمش از سوی داور سکته کرد و با اینکه خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد جان باخت.

او درحال شادی پس از این برد خاطره‌انگیز با هم‌تیمی‌هایش بود که سکته کرد و تیم پزشکی تیم فنویل تلاش زیادی کرد تا او را نجات دهند اما این تلاش‌ها بی‌ثمربود.

درک ویل درایر مربی تیم فنویل که ساعت‌ها پس از این پیروزی هنوز هم در شوک مرگ بازیکن خوب تیمش در بیمارستان هالند بود، گفت: «همه ما تصور کردیم او احتمالا دچار شوک پیروزی شده و هیچ‌کس تصوری از سکته قلبی نداشت.» 

مرگ این بازیکن فضای سالن میشیگان را که تا لحظاتی قبل غرق در شادی بود تغییر داد و سکوت عجیبی را بر آن حکم‌فرما کرد. بازیکنان حریف که برخی از آنها از دوستان قدیمی لئونارد بودند هم از این حادثه کاملا شوکه شده بودند.

راکی جانسون مربی تیم حریف هم به اسوشیتدپرس گفت: «قبول این حادثه خیلی دشوار است. ما همه متاسف هستیم چون لئونارد یکی از دوستان صمیمی پسرم بود و از آن دسته جوان‌های مودبی بود که این روزها کمتر می‌بینید.»
 
هنوز مشخص نشده تیم فنویل با توجه به این ضایعه روانی چطور قادر خواهد بود بازی‌های این فصل را به پایان برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین