کد خبر: ۱۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱

دعوا در رختکن تیم‌های برق و گسترش

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پس از پایان دیدار تیم های برق شیراز و گسترش فولاد تبریز در رختکن ورزشگاه حافظیه شیراز میان بازیکنان دو تیم درگیری بوجود آمد. 

جرقه این درگیری زمانی زده شد که لوکا بوناچیچ سرمربی تیم گسترش در دقیقه ۶۸ بازی به مارتین رائول دروازبان تیم برق ناسزا گفت و سرمربی تیم گسترش نیز توسط داور از روی نیمکت اخراج شد. 

* اعتراض مارتین رائول دروازه بان تیم برق دررختکن به سرمربی گسترش منجر به درگیری میان این بازیکن و چند بازیکن دیگر از تیم گسترش شد که درواه زبان تیم برق از ناحیه صورت زخمی گردید و شیشه رختکن تیم برق نیز شکسته شد.

* سعید عسکری یکی از کارکنان هیأت فوتبال فارس و همچنین حسن پارسایی خبرنگار روزنامه محلی نیم نگاه شیراز که در رختکن حضور داشتند از سوی بازیکنان تیم گسترش مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

* به خبرنگاران صدا و سمیای مرکز فارس اجازه فیلم‌برداری ندادند و با آنها نیز برخورد خوبی صورت نگرفت.

* بدنبال شکایت مسولان هیأت فوتبال فارس و بازیکن مصدوم تیم برق و حضور ماموران نیروی انتظامی برای لحظاتی لوکا بونا چیچ و دنی اولروم بازیکن تیم گسترش در رختکن باز داشت شدند که با پا در میانی سید محمد هادی آیت الهی رییس هیأت فوتبال فارس و مسولان باشگاه برق شیراز غائله خاتمه یافت.

* فرید عابدی مهاجم با تجربه تیم برق در دقیقه ۷۵ با دروازه بان تیم گسترش تک به تک شد که تعلل این بازیکن باعث شد مدافع تیم گسترش توپ را دفع کند.

* در دقیقه ۳۵ بازی رسول خطیبی نیز با مارتین رائول دروازه بان تیم برق تک به تک شد که خروج به موقع این بازیکن یک فرصت خوب را از تیم میهمان گرفت.

* عباس آقایی هافبک تیم گسترش در دقیقه ۴۶ بجای دنی اولروم که بازی ضعیفی را به نمایش گذاشته بود، وارد بازی شد.

* دیدار تیم‌های برق شیراز و گسترش فولاد تبریز در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگا‌ه‌های ایران با نتیجه یک برصفر به سود تبریزی‌ها پایان یافت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین