کد خبر: ۱۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰

نمایش فیلم سینمایی «گِشِر» در جشنواره بین‌المللی میامی آمریکا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس هنری: فیلم سینمایی «گِشِر» به کارگردانی «وحید وکیلی‌فر» به نمایندگی از سینمای ایران در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «میامی» در کشور آمریکا حضور می‌یابد. 

به گزارش آفتاب به نقل از روابط عمومی فیلم «گِشِر»، فیلم سینمایی «گِشِر» (سخت) Gesher به کارگردانی فیلمساز جوان ایرانی «وحید وکیلی‌فر» بعد از بدست آوردن جایزه نقدی 100 هزار دلاری و تندیس مروارید سیاه بهترین فیلم بخش مسابقه «افق جدید» چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی، در جدیدترین حضور بین‌المللی خود، در بخش «سینمای 360 درجه» در بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «میامی» در کشور آمریکا به روی پرده می‌رود. 

فیلم سینمایی «گِشِر» در ساعت 3:30  بعدازظهر روز شنبه 14 اسفند ماه (5 مارس) در جشنواره «میامی» به روی پرد رفت و قرار است ساعت 18:30  بعدازظهر امروز دوشنبه 16 اسفند (7 مارس) نیز به نمایش در‌آید. 

این جشنواره با شرکت فیلم‌هایی از کارگردانان سراسر جهان در بخش¬های مختلف؛ بخش «مسابقه سینمای جهان»، بخش «رویداد ویژه»، بخش «سینمای 360 درجه»، بخش «تمرکز بر فلوریدا»، بخش «سینمای آمریکا»، بخش «مسابقه سینمای مستند» و بخش «مسابقه فیلم کوتاه» در روزهای 13 تا 22 اسفند ماه جاری (4 تا 13 مارس) در شهر میامی در ایالت فلوریدا در کشور آمریکا برگزار می‌شود. 

فیلم سینمایی «گِشِر» در آخرین نمایش بین‌المللی خود، با حضور کارگردان جوان آن در چهار سانس مختلف، در بخش «آینده روشن» Bright Future در چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «روتردام» در شهر روتردام در کشور هلند به روی پرده رفت. 

این جشنواره در روزهای 6 تا 17 بهمن ماه جاری (26 ژانویه تا 6 فوریه) در شهر روتردام در کشور هلند برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین