کد خبر: ۱۲۲۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۹

5 میلیارد تومان جایزه برای اثبات ولایت!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نویسنده كتاب «النصوص» ادعا كرد: اگر كسی یک سوم روایات مطرح شده در این كتاب كه ولایت حضرت امیر المومنین‌(ع) بعد از پیامبر‌(ص) را ثابت می‌كند، برای دیگر خلفا بیاورد، 5 میلیون دلار جایزه می‌گیرد.

به گزارش مركز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین احمد رضا آقادادی در مقدمه كتاب «النصوص» در خصوص ادله اثبات ولایت حضرت علی‌(ع) و خلافت ایشان بعد از پیامبر اسلام‌(ص) متعهد شده است؛ هر كس یک‌سوم روایات مذكور در این كتاب را درباره خلافت و ولایت دیگر خلفا بیاورد از جایزه 5 میلیون دلاری بهره‌مند خواهد شد.

كتاب النصوص پانصد و دوازده روایت را با استناد به هشتاد منبع از كتب اهل سنت، در باب ولایت و خلافت امیرالمومنین‌(ع) به خوانندگان ارائه می‌دهد. نویسنده با استناد به كتاب «تاریخ دمشق ابن عساكر» خاطرنشان می‌كند، فقط در این كتاب بیش از دویست و پنجاه مرتبه حدیث غدیر و ولایت، با سند‌های مختلف ذكر شده است.

نویسنده در استدلال به اثبات ولایت امیرالمومنین‌(ع) ادله‌ایی از منابع اهل سنت چون كتاب صحیح بخاری، صحیح مسلم، سنن ترمزی، سنن ابن ماجه، نیابیع الموده، جامعة الاحادیث سیوطی، كتاب كشاف، تفسیر كبیر، تفسیر و ... استفاده كرده است.

كتاب «النصوص» نوشته احمد رضا آقا دادی، توسط انتشارات «دلیل ما» منتشر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین