کد خبر: ۱۲۲۶۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴

رییس دادگستری: آمار دستگیری‌های 17 اسفند را ندارم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس كل دادگستری استان تهران تاكید كرد با افرادی كه هدفمند در تجمعات پراكنده غیرقانونی در تهران شركت كرده و دستگیر می‌شوند، برخورد جدی خواهد شد.

سیدعلیرضا آوایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره تعداد آمار افراد بازداشت شده در تجمع روز سه‌شنبه 17 اسفند، گفت: آمار دقیقی ندارم این سوال را باید از دادستان بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا برنامه‌ای برای برخورد با تجمعات غیرقانونی كه در گوشه و كنار تهران انجام می‌شود دارید؟، گفت: این كار الان انجام می‌شود‌، هم‌اكنون این افراد را دستگیر می‌كنند، بعد از دستگیری كسانی كه لغزیدند یا رهگذرند آزاد می‌شوند تا افرادی كه برنامه‌ریزی شده باشند، مسبب باشند و بخواهند امنیت را بر هم بزنند قطعا دستگاه قضایی هم آنها را نگه می‌دارد و هم برخورد قانونی با آنها می‌كند.

رییس كل دادگستری استان تهران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده مربوط به طلبه ورامینی كه گفته می‌شود به دست عده‌ای از افراد به آتش كشیده شده است اظهار، كرد: پرونده اكنون مراحل تحقیقاتی‌اش را سپری می‌كند.

وی با بیان اینكه روز سه‌شنبه هیأتی را برای بررسی این موضوع فرستاده است و آنها گزارشی تهیه كرده‌اند، گفت: از آنجا كه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به یک جمع‌بندی نهایی نرسیده است هر چه درباره آن بگوییم متقن نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین