کد خبر: ۱۲۲۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۸

قاضی با تکل به موقع مانع فرار متهم شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سابقه ورزشی در عمده شغل‌های جهان می‌تواند کمک بزرگی برای شخص تلقی شود. 

اگر این شخص قاضی باشد در نگاه اول به نظر می‌رسد سابقه ورزشی شاید چندان به کار او نیاید اما یک قاضی در شهر لندن با سابقه زیادی در بازی راگبی توانست مانع فرار متهمی از دادگاه شود.

به گزارش اسوشیتدپرس، داگلاس مارک مور 60 ساله در جلسه دادگاهی در وولویچ شهر لندن به موقع از خودش واکنش نشان داد و نگذاشت او از محل بگریزد.
 
روپرت گریگوری از اعضای هیأت منصفه درباره این حادثه گفت: «همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و قاضی داشت دادگاه را ترک می‌کرد که ناگهان متهم با جهشی بلند قصد داشت از روی میز قاضی عبور کرده و خودش را به درب خروج مخصوص قاضی برساند. اما متوجه نبود که قاضی مور حرکت او را زیر نظر داشته و پس از اینکه تکل بلندی زد، سعی کرد او را به شیوه بازیکن‌های راگبی مهار کند. به این ترتیب وقتی متهم خواست از در عبور کند کنترلش را از دست داد و قاضی سریع او را گرفته و پس از چند قدم روی زمین خواباند. قاضی با وجود سن و سال بالایش موفق شد متهم را با استفاده از تجربه ورزشی‌اش مهار کرده و منتظر حضور ماموران امنیتی برای دستگیری متهم شود.

تنها چیزی که می‌توانست مانع رسیدن پل رید 34 ساله به آزادی غیرقانونی شود، اقدام به موقع قاضی بود و حالا این متهم بدشانس باید در انتظار دادگاه دیگری برای تعیین مجازات فرارش باشد. او 2 سال قبل هم در اقدامی مشابه تلاش کرده بود از دادگاه فرار کند و به نوعی در اینکار صاحب تجربه به شمار می‌رفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین