کد خبر: ۱۲۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱

متن استعفای مدیرعامل ایسنا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان (ایسنا) 15 اسفند در نامه‌ای به محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی رسماً از سمت خود کناره‌گیری کرد.

متن استعفانامه متقیان از این قرار است:

"جناب آقای دکتر یادگاری
ریاست محترم جهاد دانشگاهی

همانطور که اطلاع دارند در طول مدت حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران افتخار داشتم که در چارچوب اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، جایگاه جهاد دانشگاهی و خط مشی خبرگزاری که با خون شهدای ایسنا رقم خورده است، تمام توان خویش را مصروف اداره شایسته این خبرگزاری نمایم.

هرچند در طول مدت مسئولیت جنابعالی، توفیق اطلاع از نظرات شما در هیئت مدیره خبرگزاری حاصل نشد، اما اینجانب و همکاران صدیق و همراه ایسنا تلاش کردیم آنچه موجب اعتلای نام جهاد دانشگاهی و ارتقاء جایگاه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است، انجام داده و ناملایمات را بر خود هموار سازیم.

اکنون متاسفانه شرایط به نحوی است که علیرغم میل باطنی ادامه حضور خویش در خبرگزاری دانشجویان ایران را به مصلحت نمی‌دانم لذا بدینوسیله ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران صدیق خودم در خبرگزاری دانشجویان ایران آمادگی خویش را جهت واگذاری مسئولیت مدیرعاملی این خبرگزاری اعلام می‌نمایم.

به منظور فرصت تصمیم گیری حداکثر تا تاریخ 15/12/1389در خدمت خواهم بود و اتخاذ هر گونه تصمیم را به جنابعالی و هیئت محترم امنای جهاد دانشگاهی واگذار می‌کنم. جا دارد از حسن اعتماد هیئت محترم امنای جهاد دانشگاهی در واگذاری این مسئولیت به اینجانب قدردانی و سپاسگزاری نماید.

در خاتمه از کلیه مدیران، خبرنگاران، عکاسان، دبیران و سردبیران و تمامی اعضای متعهد و کم توقع ایسنا که در طول مدت مسئولیت با اینجانب همراهی کردند عذر تقصیر دارم."

همچنین بر اساس این گزارش، محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی در پاسخ به نامه استعفای علی متقیان از مدیرعاملی خبرگزاری دانشجویان ایران، ضمن پذیرش استعفای او نوشت:

"احتراماً ضمن پذیرش استعفای جنابعالی بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را به خاطر تلاش‌های صادقانه جنابعالی در طول مدت تصدی "مدیر عامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)" اعلام می‌دارد.

اطمینان دارد همچون گذشته به عنوان یک جهادگر شایسته، همکاران جهاد دانشگاهی را از خدمات خود بهره‌مند خواهید کرد و جهاد دانشگاهی نیز از توانمندی جنابعالی در پیشبرد و توسعه این نهاد به نحو مطلوب استفاده خواهد نمود. موفقیت شما را در کلیه مراحل زندگی از باریتعالی مسالت دارد".

در همین حال رئیس جهاد دانشگاهی به احسان قاضی‌زاده برای پذیرش سمت مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) حکم داد اما او این مسئولیت را نپذیرفت.

قاضی‌زاده هم اکنون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
0
خیلی دوست دارم معنی علی رغم میل اطنی ناچار به کناره گیری می باشم را بدانم
طارق
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین