کد خبر: ۱۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵

توقف نمایش فیلم کلینت ایستوود به خاطر فاجعه سونامی در ژاپن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کمپانی فیلمسازی وارنر برادرز، تصمیم گرفته است در پی وقوع زلزله و سونامی مرگبار در ژاپن، نمایش فیلم "از این پس" ساخته کلینت ایستوود را در سینماهای این کشور متوقف کند.

این فیلم بر اساس فاجعه سونامی در جنوب آسیا در سال 2004 ساخته شده است که منجر به کشته شدن بیش از 230 هزار نفر و آوارگی صدها هزار نفر دیگر شد.

رقم رسمی کشته شدگان سونامی ژاپن که هفته پیش رخ داد، 2400 نفر اعلام شده است، اما تخمین زده می‌شود که تاکنون دست‌کم 10 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

یکی از مسئولان وارنر برادرز گفته است که با توجه به صحنه‌های دلخراش مربوط به سونامی اقیانوس هند در این فیلم، نمایش آن در این هنگام در ژاپن "مناسب نیست."

این فیلم در اواخر فوریه در 180 سینما در ژاپن به روی پرده رفت و قرار بود نمایش آن تا پایان ماه مارس ادامه پیدا کند.

این کمپانی همچنین نمایش فیلم ترسناک مراسم با بازی آنتونی هاپکینز را که قرار بود این هفته در ژاپن به روی پرده برود، به تاخیر انداخته است.

وارنز برادرز در اطلاعیه‌ای گفته است که "در احترام به وقایع غم‌انگیز در ژاپن نمایش از این پس را متوقف می‌کند و نمایش فیلم مراسم را به تاخیر می‌اندازد".

در فیلم از این پس که داستانش در تایلند اتفاق می‌افتد، مت دیمون نقش کارگر آمریکایی کارخانه‌ای را بازی می‌کند که می‌تواند با مردگان ارتباط برقرار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین