کد خبر: ۱۲۳۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۶

تک‌تیراندازهای بحرینی سر و جمجمه معترضان را مورد هدف قرار می‌دهند+تصاویر دردآور

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: شیعه‌آنلاین نوشت: عصر امروز خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین خبر داد که نیروهای تک‌تیرانداز وابسته به رژیم منفور حاکم در بحرین که این روزها در کنار خود نیروهای دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس مانند نیروهای ارتش عربستان سعودی و امارات متحده عربی را می‌بینند، در اقدامی ددمنشانه سر و جمجمه معترضان را مورد هدف قرار می‌دهند.

گفته می‌شود جدیدترین قربانی این‌گونه جنایت‌ها، جوانی به نام "علی حسین فرحات" بوده که عصر امروز مورد هدف تیراندازی مستقیم از ناحیه سر قرار گرفت. روز گذشته نیز یک جوان معترض از فاصله دو متری، در حالی که هیچ‌گونه سلاح سرد یا گرمی هم حمل نمی‌کرد و تسلیم نیروهای ارتش رژیم بحرین شده بود، در اقدامی ناجوانمردانه توسط آنان مورد هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

وی در ادامه افزود: هدف از این کار وقیحانه و ضدبشری ایجاد رعب در دل معترضان جهت ترک میدان اللولوء و دیگر مناطق و رفتن به منازل و پایان دادن به اعتراضات است اما به‌رغم این کشتار وحشیانه، معترضان که اکثریت آنها از شیعیان هستند نه تنها دست از اعتراض برنداشته بلکه بر ادامه مقاومت تا دستیابی به اهداف قانونی و شرعی خود که اصلی‌ترین آن سقوط رژیم ظالم و ستمکار "آل خلیفه" است، پا فشاری می‌کنند.

در پی تیراندازی مستقیم به سر و جمجمه این معترضین، "مرکز حقوق بشر بحرین" این جنایت را به شدت محکوم کرده و خواستار تعقیب قضایی عاملان و کشاندن آنان به دادگاه‌های بین‌المللی شد.

برخی اخبار رسیده از بحرین نیز حاکی از آن است که نیروهای وابسته به رژیم حاکم در این کشور حتی پس از بازداشت برخی معترضان، در حالی که آنان هیچ سلاحی در دست نداشته‌اند، آنان را به نیروهای عربستانی تحویل می‌دهند تا سر و جمجمه آنها را مستقیما مورد هدف قرار داده و متلاشی کنند.

گفتنی است حدود دو هفته پیش نیز در حادثه‌ای مشابه جمجمه یک مرد میانسال بحرینی توسط نیروهای ارتش بحرین متلاشی شده بود.

{$old_album_123074}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین