کد خبر: ۱۲۳۱۴۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۰۱
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا

تساوی پرسپولیس در برابر تیم الوحده امارات

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال پرسپولیس که در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر الاتحاد عربستان شکست سنگینی را پذیرفته بود امروز در ورزشگاه آزادی برابر تیم الوحده امارات به تساوی دست یافت تا مثل استقلال شانسش برای صعود کاهش یابد. 

روز دوم از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:30 دقیقه امروز با دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الوحده امارات در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند تا تیم اماراتی با دریافت عیدی دلنشین از شاگردان علی دایی تهران را ترک کند.

در این دیدار که به قضاوت نیشیمورا از ژاپن و در حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر برگزار شد شاگردان علی دایی در نیمه اول برای رسیدن به گل تلاش بسیار زیادی کردند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود به گل برسند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم پرسپولیس برای رسیدن به گل تلاش بسیاری کرد اما برخلاف جریان بازی این الوحده بود که در دقیقه 54 توسط حسن امین عبدالله به گل برتری دست پیدا کرد. در ادامه پرسپولیس برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد و در نهایت در دقیقه 65 توسط حسین بادامکی به گل تساوی دست پیدا کرد.

در دقایق باقی مانده بازهم شاگردان علی دایی حملات زیاد و البته بی تاثیر و کم خطری را روی دروازه حریف پی‌ریزی کردند اما در نهایت موفق نشدن گل پیروزی را وارد دروازه الوحده کنند تا پس از شکست برابر الاتحاد عربستان ، دو امتیاز حساس و سرنوشت ساز یک بازی خانگی را از دست بدهند و شانس خود را مثل استقلال برای صعود به مرحله بعد کاهش دهند.

در این گروه تیم فوتبال الاتحاد عربستان با پیروزی که امروز برابر بنیادکار ازبکستان به دست آورد 6 امتیازی شد و با نتایجی که پرسپولیس کسب کرده است تا حدودی صعود تیم عربستانی به مرحله بعد قطعی شده و شاگردان علی دایی باید در دیدار سوم برابر بنیادکار به میدان بروند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین